Zo 12/09/2010 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tokki afrit 16
Mountainbiker

Post by tokki afrit 16 »

Mountain JOhler wrote:Kunnen de organisatoren ons een idee geven van het hoogteprofiel op de verschillende afstanden?
38 km -> +/- 490hm
52 km -> +/- 630hm
73 km -> +/- 950hm
90 km -> +/- 1200hm

Over het algemeen is de tocht gemiddeld technisch te noemen met hier en daar een klein uitschietertje...

Tot zondag
Tokki :lol: :P
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

Ga moeten passen heb een ongelukje gehad met de fiets en de rug is nog geen 100% de oude liever geen risico's nemen heb er maar 1.

Spijtig want het is een hele mooie tt naar mijn mening

Dodge ziet dat ge uwe gps maar opzet zodat we hem kunnen gaan rijden als ik wer beter ben.

Biked ze
Magnum_
Mountainbiker

Post by Magnum_ »

tokki afrit 16 wrote:De weersverwachting ziet er veelbelovend uit...
:lol: ( http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakant ... rwachting/ )

Image
Dat is intussen al herzien naar "regen" ;)

Nuja, al bij al zal het wel meevallen. Ik ga er dit jaar proberen te geraken, vorig jaar heb ik deze gemist!
bbo
Mountainbiker

Post by bbo »

Enig idee hoe het parcours er bij ligt na de bakken regen van de laatste dagen?
mambo en co
Mountainbiker

Post by mambo en co »

de pellenbikers zullen er ook aan wezig zijn ,was vorig jaar op 72km en zeer mooie tocht
tokki afrit 16
Mountainbiker

Post by tokki afrit 16 »

bbo wrote:Enig idee hoe het parcours er bij ligt na de bakken regen van de laatste dagen?
Net terug van een verkenning van ons parcours... Momenteel zijn er hier en daar stevige plassen en is de ondergrond soms vrij vettig maar met nog 2 dagen vol zon voor de boeg zal het er tegen zondag heel goed bijliggen...
Natuurlijk is het onvermijdelijk dat op sommige plaatsen groeven uitgespoeld zijn dus het blijft wel altijd uitkijken...

tot zondag

Tokki
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

't is al een jaar of twee geleden dat ik hier nog eens aantrad, als mijn "valling" tegen zondag beter is, mag je mij aan de start verwachten.
Hier zit ook wel vanalles in en perfecte organisatie =D>
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Kan er niet bijzijn, zit thuis met tekenbeet en gevolgen.
Maar kan deze rit 100% aanraden, niet onderschatten en jezelf in het begin een beetje sparen als je voor de langere afstanden gaat :wink:
Gertje666
Mountainbiker

Post by Gertje666 »

Deze laat ik zeker niet schieten!! Das 1 van de betere TTekes!!(Als ik deze doe met grotere afstand dan moet ik al die klein toerkes in de buurt nimeer doen.Het word tijd dat we is ergens anders gaan rijden.Elk jaar da zelfde en de zelfde toer of in tegen gestelde richting,soijtig maar tegen de groenmannen kunnen we weinig doen!
Groetjes en tot ....morgen .
PS.Ik vertik het om nu al een slijk bandje te steken.De RR zal zijn werk hebben ( maar ik ook om te kuisen))
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

Hoe lang lopen de parcours van de 52 en den 73 samen ? Dan kan ik daar evt beslissen om ofwel op den 52 te blijven of toch den 73 te rijden afhankelijk van't gevoel (heel de week ziek en tis der nog nie volledig uit)
Post Reply