Bikecenter in heist op den berg heeft alle kleuren en modellen op voorraad trouwens, misschien een intressant gegeven!!!
grts
Post by Hans wynants »
Monteer ze eens met haarlak, kans is groot dat ze dan niet meer gaan bewegen.OdEssA wrote:Ik zie dat er niemand problemen heeft dat ze los draaien tijdens regen of bezwete handen. Waarom draaien de mijne dan wel door ? Ik heb een Ritchey Superlogic carbon stuur, zou het aan de stuur liggen ?
Want ik ben wel tevreden over de grip/gevoel van de ESI handvaten, maar dat doordraaien is wel wreed ambetant
bij mij draaien ze ook rond zenne. Zowel op m'n FSA k-force light stuur, als op m'n wcs wet black stuur._niels_ wrote:Monteer ze eens met haarlak, kans is groot dat ze dan niet meer gaan bewegen.OdEssA wrote:Ik zie dat er niemand problemen heeft dat ze los draaien tijdens regen of bezwete handen. Waarom draaien de mijne dan wel door ? Ik heb een Ritchey Superlogic carbon stuur, zou het aan de stuur liggen ?
Want ik ben wel tevreden over de grip/gevoel van de ESI handvaten, maar dat doordraaien is wel wreed ambetant
Perfect verwoord.OdEssA wrote:Ik heb ook zwarte Chunky's en ben er niet echt tevreden over. Wanneer het regent of wanneer mijn handen erg zweten draaien ze gewoon rond![]()
En ik heb ook het probleem dat ze te poreus zijn.
Als ik nieuwe handvaten nodig heb zijn het zeker geen ESI grips meer.