jammer, jullie trein zal iets te snel zijn voor mij denk ik, jullie halen me wel in . grtjs heveeteeteetje wrote:Vermoed dat het rond 13u30 zal draaien.frawiwi wrote:wanneer vertrek je ?veeteeteetje wrote:Ik kom in de namiddag ook wat kilometers bollen hier.
Eerst 2 medebikers oppikken.
Pepeetje zal er niet bijzijn,is op weekend in de Limburg.
Za 11/09/2010 Jabbeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- frawiwi
- Mountainbiker
- Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
maar 't zal toch een beetje properder klap moeten zijn dan de vorige keersliekske wrote:Ik zal morgen tegen kwart voor 8 aanwezig zijn.
De Forumbikers en de Grysperre's kunnen samenbollen
-
berendrieske
- Mountainbiker
Post by berendrieske »
Tips: vermijdt plassen, zet uw banden op 2.5 bar, eet na een uur, drink een fles per uur, laat je niet verrassen door naaktlopers.groentenPuree wrote:Ik denk van zaterdag nekeer mijne allereerste TT te rijden sie.hieno wrote:Dit is DE mooiste TT van de streek rond Brugge.![]()
Aan de mensen die ook bompa-gewijs de 30km willen afsukkelen,... laat maar weten. Misschien kunnen we samen rijden,... Gedeelde smart is halve smart.
Aan alle anderen: Als ge enen ziet sukkelen op een zwarten vélo van den Duits,... That 'll be me!![]()
Mocht je tips hebben voor een TT beginner,... Graag!
- vuulle sliekcoureur
- Mountainbiker
Post by vuulle sliekcoureur »
ik zal ook present zijn met enkele mtb-collega's in de namiddag
jabbeke heeft me nog nooit ontgoocheld
jabbeke heeft me nog nooit ontgoocheld
- crosskonijn
- Mountainbiker
- Location: twee wielen, een frame, en nog wat andere onderdeeltjes
Post by crosskonijn »
lol. hier hetzelfde. ook ne duitse zwarte fiets. eerste TT sinds heel lang en een kerel die niet vooruit te branden zal zijngroentenPuree wrote:Ik denk van zaterdag nekeer mijne allereerste TT te rijden sie.![]()
Aan de mensen die ook bompa-gewijs de 30km willen afsukkelen,... laat maar weten. Misschien kunnen we samen rijden,... Gedeelde smart is halve smart.
Aan alle anderen: Als ge enen ziet sukkelen op een zwarten vélo van den Duits,... That 'll be me!![]()
grtz
jurgen