Ik zoek nog een deelname bewijs voor:
7. Enduro Roc
11. Roc Noire
Als iemand ze kwijt wil, ontvang ik graag een pb!
Roc d'Azur 2010 : 7 tot 10 oktober
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Tot op heden lukt het niet om een nieuwe eigenaar op de inschrijving te zetten. Hoe dit aan te pakken. Ginds ter plekke???
Degene die zen inschrijving aan iemand anders verkoopt moet de organisator verwittigen met vermelding nieuwe eigenaar.Nadien krijg je een bevestiging en ze maken daar geen probleem over.Zou het niet riskeren van op iemands naam te rijden want dan is het goed mogelijk dat de eigenaar voor de kosten van verpleging of overbrenging moet opdraaien.[/quoteroger wrote:havy weight wrote:Wat doe je dan met het doktersattest? dat je moet afgeven op naam van uzelf en niet overeenstemt met dewelke waarvan je een kaart hebt?Fred83 wrote:Heeft er iemand nog tickets voor;
Roc Rouge
Roc Noir
Roc d'azur
Mag eventueel ook roc marathon zijn en andere
thx
Noppe, ik heb de organisatie geschreven en zelf ze willen geen inschrijving wijzigen. Het enige dat ze doen dat zijn van hen die annuleren weer plaatsen vrijgeven.Carla wrote:
Degene die zen inschrijving aan iemand anders verkoopt moet de organisator verwittigen met vermelding nieuwe eigenaar.Nadien krijg je een bevestiging en ze maken daar geen probleem over.Zou het niet riskeren van op iemands naam te rijden want dan is het goed mogelijk dat de eigenaar voor de kosten van verpleging of overbrenging moet opdraaien.
Dit stond zo in hun schrijven en misschien is het mogelijk dat ze daar plaatselijk van eigenaar willen wisselen maar denk dat hun verzekering daar niet akkoord zal mee gaan. Heb daar dus sterk mijn twijfels in en zo ver rijden om daar te horen dat het niet kan....
Het is ook niet omdat het verleden jaar kan en ze het toestonden dat het nu ook zal mogen.
Weet het zelf niet meer wat het beste is. Voor volgend jaar zal ik bij de eerste zijn om me in te schrijven. Zo zal ik zekerheid hebben en zeker geen stress want wil nu meerijden en zie het niet meer zitten...pffff
ik wil altijd hun antwoord hier eens posten voor die dat het niet geloven.
- LuckyIron
- Mountainbiker
Is een medisch attest nodig of is de licentie van de WBV ook voldoende?
ik lees dit
of voor alle zekerheid toch een medisch attestje gaan halen?
ik lees dit
valt de WBV onder de UCI ?IMPORTANT: vous ne pourrez récupérer votre dossard que sur présentation d’une pièce d’identité accompagné de votre licence 2010 ou d'un certificat médical de non contre indication de la pratique du cyclisme en compétition
Tous les compétiteurs n’ayant pas une licence FFC, FNSU, FSGT, UFOLEP ou Fédération Nationale affilée à l’UCI, devront obligatoirement fournir un certificat médical de non contre indication de la pratique du cyclisme en compétition datant de moins d’un an.
of voor alle zekerheid toch een medisch attestje gaan halen?