Zo 05/09/2010 Olloy-Sur-Viroin

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

goldfinger wrote:
Via Ferrata wrote:
jerommeken wrote:Godverdegodverdegodver :evil:
Omdat ik geen kompanie had om de verre verplaatsing te doen heb ik een plaatselijk toerke gedaan.
Ik heb mij ook weg goed geamuseerd maar als ik dit hier allemaal lees ... volgend jaar ga ik ook weer naar Olloy, kompanie of niet.
Het is ondertussen al 2 jaar geleden dat ik hier nog eens gereden heb :cry:
Ter woaren pertank een poar Oilsjteneers, en zoals het echte O. past kwamen we elkaar vanzelf tegen, via ons "accent" (allei, weir vinnen dat al dander een aksent emmen).Als je vervoer zoekt naar zulke dingen, bij ons kan er steeds nog éen mee. PM gerust, zou trouwens lid moeten worden want hier zien de meesten ook op tegen een verplaatsing.

Groeten
Lid worden [-X , niks van, de Jerom blijft bij DZM!!! :-D
Mo ij mag welne kier mee eir meegoan! :wink:
Natuurlijk blijf ik bij DZM, een andere club kan mij onmogelijk betalen wat DZM schuift :wink:

Denk eigenlijk dat Via bedoelde dat hij overweegt om bij DZM aan te sluiten. Maar dit is niet de plaats voor dergelijke dingen. Ik verwijs graag naar ons forum via WWW.DZM.BE
señor cartero
Mountainbiker

Post by señor cartero »

Ook zwaar afgezien! Mijn gemiddelde lag nooit zo laag in een ardennentocht.
De volledige 100 km gereden :oops:
Maar fantastische organisatie en supermooie streek!
Een droomparcours!
Op naar Bouillon voor de 90 km!

@ foxy lady...rij jij met een Rocky Mountain met wit en paarse kleur?
Dan heb ik u al meermaals tegen gekomen op marathons als Herdermarathon, Houffalize en ook hier in Olloy ben ik je voorbij gestoken denk ik...
Je bent blijkbaar ook een fanatieke bikester.... :-)

Maybe tot in Bouillon!!
cateye
Mountainbiker

Post by cateye »

Terwijl er nu zijn die zitten te ploeteren in de modder van Bouillon of elders kan u het filmpke rustig bekijken

http://www.mtboverijse.be
foxy lady
Mountainbiker

Post by foxy lady »

@ cartero --> Goed gezien!!! Ik rijd met donkerrode rocky vertex 50. Herdersmarathon, Houffalize, Olloy, Bouillon... Ik was daar ook. Volgend weekend wordt het Anderlues, denk ik...
Bouillon ( 70 km) stelde technisch heel weinig voor, maar het parcours bolde wel goed en ik heb een stuk sneller gereden dan vorige week in Olloy! Was wel fun, en prachtige natuur met die mist enz...

Misschien tot de volgende tocht ????

señor cartero wrote:Ook zwaar afgezien! Mijn gemiddelde lag nooit zo laag in een ardennentocht.
Een droomparcours!

Dan heb ik u al meermaals tegen gekomen op marathons als Herdermarathon, Houffalize en ook hier in Olloy ben ik je voorbij gestoken denk ik...

Maybe tot in Bouillon!!
foxy lady
Mountainbiker

Post by foxy lady »

@ cartero --> Goed gezien!!! Ik rijd met donkerrode rocky vertex 50. Herdersmarathon, Houffalize, Olloy, Bouillon... Ik was daar ook. Volgend weekend wordt het Anderlues, denk ik...
Bouillon ( 70 km) stelde technisch heel weinig voor, maar het parcours bolde wel goed en ik heb een stuk sneller gereden dan vorige week in Olloy! Was wel fun, en prachtige natuur met die mist enz...

señor cartero wrote:Ook zwaar afgezien! Mijn gemiddelde lag nooit zo laag in een ardennentocht.
Een droomparcours!

Maybe tot in Bouillon!!
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

cateye wrote:Terwijl er nu zijn die zitten te ploeteren in de modder van Bouillon of elders kan u het filmpke rustig bekijken

Prachtig filmpje!!! =D>
Nu weet ik wel weer waarom ik zo laat vertrek...
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

madrista666 wrote:
cateye wrote:Terwijl er nu zijn die zitten te ploeteren in de modder van Bouillon of elders kan u het filmpke rustig bekijken

Prachtig filmpje!!! =D>
En ben in beeld geweest, weliswaar te voet... :wink:
Via Ferrata
Mountainbiker

Post by Via Ferrata »

jerommeken wrote:
goldfinger wrote:
Via Ferrata wrote: Ter woaren pertank een poar Oilsjteneers, en zoals het echte O. past kwamen we elkaar vanzelf tegen, via ons "accent" (allei, weir vinnen dat al dander een aksent emmen).Als je vervoer zoekt naar zulke dingen, bij ons kan er steeds nog éen mee. PM gerust, zou trouwens lid moeten worden want hier zien de meesten ook op tegen een verplaatsing.

Groeten
Lid worden [-X , niks van, de Jerom blijft bij DZM!!! :-D
Mo ij mag welne kier mee eir meegoan! :wink:
Natuurlijk blijf ik bij DZM, een andere club kan mij onmogelijk betalen wat DZM schuift :wink:

Denk eigenlijk dat Via bedoelde dat hij overweegt om bij DZM aan te sluiten. Maar dit is niet de plaats voor dergelijke dingen. Ik verwijs graag naar ons forum via WWW.DZM.BE
Ik bedoelde lid worden bij jullie hé, wij zijn nog bij geen club en ook niet van plan er een te starten hoor :wink:
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

RigolleM wrote:
madrista666 wrote:

Prachtig filmpje!!! =D>
En ben in beeld geweest, weliswaar te voet... :wink:
prachtig en sfeervol filmke,mannen van overijse =D> =D>
Ik sta er ook op (min 3 ong) maar ook te voet....

tot op een der....
señor cartero
Mountainbiker

Post by señor cartero »

K'dacht het dat jij dit was... :-) K'zag je in Bouillon ook van ver ergens aan de finish, maar je verdween in de menigte toen ik naar de douches wandelde...
Komend weekend kan ik spijtig genoeg niet naar Anderlues of Hollange, k'moet op zaterdagavond naar een feest.
Bouillon was voor mij op de 90km wel redelijk technisch, maar t'kon nog ver van tippen aan Olloy!
T'bolde inderdaad beter in Bouillon, mijn resultaat is er ook het bewijs van.
K'heb ook gelet op die mist die zo laag in het dal bleef hangen...super hé!
De volgende keer dat ik je tegenkom maak ik mij bekend, ist goe?
hihi :-)
Ps: waar rij je binnen 2 weken?

Groetjes!

Señor Cartero
foxy lady wrote:@ cartero --> Goed gezien!!! Ik rijd met donkerrode rocky vertex 50. Herdersmarathon, Houffalize, Olloy, Bouillon... Ik was daar ook. Volgend weekend wordt het Anderlues, denk ik...

Een droomparcours!

Maybe tot in Bouillon!!
Post Reply