Grtz
Glenn
Post by Fons Moors »
Hier zijn een aantal van die fotokes te zien..saiko wrote:foto's van deze gezien van de transswarschwald

Post by Fons Moors »
**spec list**Fons Moors wrote:Komt nog wel.zero wrote:+1zaskar72 wrote:en fons nog update's of zo gedaan?
laat ons nog waten post is een paar foto's van de fiets heden ten dage...
en een volledige spec list zo mooi zijn !
![]()

wat viel er dan niet mee?Fons Moors wrote:Is al effe geleden dat ik nog wat van me liet horen.
Kwilde eerst meerdere ritten in verschillende omstandigheden doen voordat ik mijn bevindingen over mijn kleine Merida O Nine met de onderdelen die ik er op monteerde zou vertellen.
Zowel wegritten als mtb toertochten en meerdaagse marathon wedstrijden heeft hij moeten doorstaan in zon, regen, modder.
Volgende week maak ik er een volledig verslag van.
Kan alvast vertellen dat niet alles 100% mee viel.
Post by Fons Moors »
Klopt. Mijn gewicht is al 50 jaar nooit meer dan 53.5 kg maar op dit ogenblik 52.2 kgRuben S. wrote:Ik denk dat Fons met zijn gewicht geen referentie is voor de rest van het forum.zaskar72 wrote:ja da wil ik ook wel is wetenhansy043 wrote:En de wieltjes al getest? Zijn ze stijf genoeg?![]()
Post by Fons Moors »
Neen. Ben al bij een beenhouwer geweest voor hem te wegen maar die had ook geen geschikte weegschaal.zero wrote:wat viel er dan niet mee?Fons Moors wrote:Is al effe geleden dat ik nog wat van me liet horen.
Kwilde eerst meerdere ritten in verschillende omstandigheden doen voordat ik mijn bevindingen over mijn kleine Merida O Nine met de onderdelen die ik er op monteerde zou vertellen.
Zowel wegritten als mtb toertochten en meerdaagse marathon wedstrijden heeft hij moeten doorstaan in zon, regen, modder.
Volgende week maak ik er een volledig verslag van.
Kan alvast vertellen dat niet alles 100% mee viel.
heb je de fiets in zijn geheel ook is gewogen?
Post by Fons Moors »
Ja, klopt ook bijna..G-love wrote:schoon kassaticketjeFons Moors wrote:**spec list**Fons Moors wrote: Komt nog wel.
Post by chainsucker »
Fons, een vraagje. Ik heb een licht wielsetje gekocht en ben op zoek naar licht velglint of alternatief (isolatietape is me door Innolite voorgesteld). Wat zou jij aanbevelen ? Groetjes & dank bij voorbaatFons Moors wrote:**spec list**Fons Moors wrote:Komt nog wel.zero wrote: +1
Post by Fons Moors »