ESI grips

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.

Tevredenheid...

zeer erg aan te raden
59
54%
aan te raden
19
17%
ze zijn best ok
18
16%
bwa ik vind ze even goed als die mousse van Ritchey
5
5%
ni echt tevreden van
5
5%
ik heb ze er weer afgedaan en mijn oude er weer opgezet
4
4%

Total votes: 110

Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

ik heb een setje witte race gehad, voor mijn pollen iets te klein (mijn gevoel) nu heb ik de zwarte chunky's en ik ben er zeer tevreden van, zijn wel aan de dure kant maar blijven beter zitten dan mouche bij mij. ook de vorm blijft goed. ik rijd zonder handschoenen, voorheen vielen mijn handen in slaap, nu niks last meer dus is idd een verbetering geweest voor mij. :wink:

Bikecenter in heist op den berg heeft alle kleuren en modellen op voorraad trouwens, misschien een intressant gegeven!!!

grts
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Duur? € 20 voor handvatten :roll:
'k Heb carbon Ergon's liggen die ik niet meer gebruik van € 120, dat was pas duur :-)
OdEssA
Mountainbiker

Post by OdEssA »

Ik zie dat er niemand problemen heeft dat ze los draaien tijdens regen of bezwete handen. Waarom draaien de mijne dan wel door ? Ik heb een Ritchey Superlogic carbon stuur, zou het aan de stuur liggen ?
Want ik ben wel tevreden over de grip/gevoel van de ESI handvaten, maar dat doordraaien is wel wreed ambetant :roll:
_Niels_
Mountainbiker

Post by _Niels_ »

OdEssA wrote:Ik zie dat er niemand problemen heeft dat ze los draaien tijdens regen of bezwete handen. Waarom draaien de mijne dan wel door ? Ik heb een Ritchey Superlogic carbon stuur, zou het aan de stuur liggen ?
Want ik ben wel tevreden over de grip/gevoel van de ESI handvaten, maar dat doordraaien is wel wreed ambetant :roll:
Monteer ze eens met haarlak, kans is groot dat ze dan niet meer gaan bewegen.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

_niels_ wrote:
OdEssA wrote:Ik zie dat er niemand problemen heeft dat ze los draaien tijdens regen of bezwete handen. Waarom draaien de mijne dan wel door ? Ik heb een Ritchey Superlogic carbon stuur, zou het aan de stuur liggen ?
Monteer ze eens met haarlak, kans is groot dat ze dan niet meer gaan bewegen.
bij mij draaien ze ook rond zenne. Zowel op m'n FSA k-force light stuur, als op m'n wcs wet black stuur.
Bikeman
Mountainbiker

Post by Bikeman »

Witte Racer Edge, heel content van!
Ik kan ze zelfs proper houden. Sinds ik deze grips heb kan ik ook zonder handschoentjes rijden, heel comfortabel. =D>

Ze zijn iets duurder misschien, maar qua kwaliteit zijn ze heel degelijk. De volgende worden er weer zo'n.
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

Ik heb groene chunky's. Ze zijn ok, maar niet hun prijs waard. Die ergonomische van Ritchey zijn veel comfortabeler en goedkoper. Gewicht is ook geen groot verschil.
Kinnie
Mountainbiker

Post by Kinnie »

Ik had ook chunkys (zwarte), en vind dat tijdens het zweten ze verschrikkelijk plakken aan de handen, een warm gevoel.

en heb na een domme val in grind (keitjes) een serieuze hap eruit gehad, dus maar terug andere gestoken, goedkopere die ook hun werk doen :wink:
DeGlenne
Mountainbiker

Post by DeGlenne »

Ik rij met de chunky's in het wit en moet zeggen dat ik geen moment spijt heb van mijn aankoop.
Heb daarvoor met verscheidene lock on's gereden en ritchey foam en voor mij zijn ze echt wel een groot verschil. Heb deze gewoon met beetje water gemonteerd gehad en ervaar geen enkel probleem ivm ronddraaien...
Kortom ik vind ze een dikke aanrader.. =D>
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

OdEssA wrote:Ik heb ook zwarte Chunky's en ben er niet echt tevreden over. Wanneer het regent of wanneer mijn handen erg zweten draaien ze gewoon rond :evil:
En ik heb ook het probleem dat ze te poreus zijn.
Als ik nieuwe handvaten nodig heb zijn het zeker geen ESI grips meer.
Perfect verwoord.
Ook niet super content van, voor mij blijft stuurlint het beste.
Post Reply