Zo 05/09/2010 Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Diamond
Mountainbiker

Post by Diamond »

[quote="Diamond"]ik heb de 105 gereden,van thuis vertrokken,samen waren er dat 122,het weer was goed,de benen waren goed,en het parcours was goed.
Wat wil een mens nog meer.......juist ja een lekkere witte pens hmmm.

oh ja ik heb daar trouwens een filmke van als bewijs:

veel kijkplezier!!
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Diamond wrote: oh ja ik heb daar trouwens een filmke van als bewijs:

mooi gedaan, leuk om eens terug te zien
=D>
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Diamond wrote:
Diamond wrote:ik heb de 105 gereden,van thuis vertrokken,samen waren er dat 122,het weer was goed,de benen waren goed,en het parcours was goed.
Wat wil een mens nog meer.......juist ja een lekkere witte pens hmmm.

oh ja ik heb daar trouwens een filmke van als bewijs:

veel kijkplezier!!
Knap filmpje =D> =D> =D>
OG_Mike
Mountainbiker

Post by OG_Mike »

Kheb ook een tijdje achter iemand gereden met camera op de helm, misschien ook iemand van het forum?
joske uit breda
Mountainbiker

Schitterende tocht!!!

Post by joske uit breda »

Voor mij, joske uit het verre Breda, hier vandaag bij jullie gestart. Gekozen voor 64 km. Gezien mijn gewicht en leeftijd(61) meer dan voldoende. Ik vond het persoonlijk een mooie uitgezette route. Met voor mij iedere keer na iedere bocht of passage een verrassend vergezicht over het heuvellandschap.Mooie afwisseling met singletracks, brede paden en voor mij, gelukkig soms wat asfaltstroken. Ook waren de weergoden jullie gunstig gezind.!!Ja ook ik heb een puntje van kritiek en dat was de bepijling. Mocht op sommige stukken wel beter en duidelijker.Ook vond ik op sommige plaatsen het wel nodig om een "kapmes"bij te hebben.Mochten jullie hetzelfde weer kunnen beloven volgend jaar dan kom ik zeker.! En anders ook wel hoor!!!! En oh ja, de worst ging er op het laatst ook wel in!!! Op een schaal van 10 voor mij 8.5!! Pauzeplaatsen,perfect; vriendelijkheid; perfect. Opvang bij aankomst perfect!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Post Reply