gij zevert teveel bij de geburen jom!!BoXeR wrote:doemmen eh, ik had 17,6 AVG met den SS
Zo 05/09/2010 Diest
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
- rubber-12
- Mountainbiker
Om 9:20 vertrokken voor de 80 km (die er 84 bleken te zijn)
parking : prima, vlakbij op een voetbalveld
bepijling : prima tot aan de 50 km, daarna kwam de mot er precies in
bevoorrading : prima, ik had op het einde wel de indruk dat die Activia van de eerste bevoorrading zijn werk aan het doen was
parcours : prima, afwisseling van asfalt, veldpaadjes, bos en technische stukjes
Allemaal erg vriendelijke vrijwilligers.
Het ging een rustig dagje worden voor mij.
Revalidatie van een pijnlijke achillespees en ziek geweest vorige week maakten dat het wat kalmaan moest.
Wat niet wegneemt dat er ik me goed geamuseerd heb op de funstukjes.
Eén keer moeten afstappen (behalve onder die boom door) na een goeie 5 km in een steile wortelklim. Voor me reed een koppel en madam schakelde er grandioos naast, korte opstopping en snelheid kwijt.
In het midden van de toer was het wat saaier, na de derde bevoorrading terug leuk.
Na 16 km Strammermax ingehaald en vanaf dan regelmatig op hem gewacht. Het zonnetje op mijn snuit deed steeds goed.
Bij den aprés een (kort) babbeltje met Stalen Worm en waren we weer eens laatst, samen met een Utrechtenaar (of hoe noem je die mannen). Geprofiteerd van de bekendheid van mijn schrijvende bikemaat wat een Leffe opleverde (mercie UB) en we kregen zelfs een apart tafeltje aangeboden omdat alles moest opgeruimd worden, maar toen was het al vrij laat en tijd om door te gaan. Eerst nog een douche want ik moest nog op bezoek en wou wat proper aankomen.
parking : prima, vlakbij op een voetbalveld
bepijling : prima tot aan de 50 km, daarna kwam de mot er precies in
bevoorrading : prima, ik had op het einde wel de indruk dat die Activia van de eerste bevoorrading zijn werk aan het doen was
parcours : prima, afwisseling van asfalt, veldpaadjes, bos en technische stukjes
Allemaal erg vriendelijke vrijwilligers.
Het ging een rustig dagje worden voor mij.
Revalidatie van een pijnlijke achillespees en ziek geweest vorige week maakten dat het wat kalmaan moest.
Wat niet wegneemt dat er ik me goed geamuseerd heb op de funstukjes.
Eén keer moeten afstappen (behalve onder die boom door) na een goeie 5 km in een steile wortelklim. Voor me reed een koppel en madam schakelde er grandioos naast, korte opstopping en snelheid kwijt.
In het midden van de toer was het wat saaier, na de derde bevoorrading terug leuk.
Na 16 km Strammermax ingehaald en vanaf dan regelmatig op hem gewacht. Het zonnetje op mijn snuit deed steeds goed.
Bij den aprés een (kort) babbeltje met Stalen Worm en waren we weer eens laatst, samen met een Utrechtenaar (of hoe noem je die mannen). Geprofiteerd van de bekendheid van mijn schrijvende bikemaat wat een Leffe opleverde (mercie UB) en we kregen zelfs een apart tafeltje aangeboden omdat alles moest opgeruimd worden, maar toen was het al vrij laat en tijd om door te gaan. Eerst nog een douche want ik moest nog op bezoek en wou wat proper aankomen.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
10 km per jaar eh...BoXeR wrote:natuurlijk, voor 10 jaar doet ge der 10 km bij eh
dus voor elke afstand +100 km, maar niks vertellen aan de inskrijvink... SURPRISE!!!
-
Integrator
- Mountainbiker
GPS track?
Post by Integrator »
Iemand de TT getraced op zijn GPS. Mijn batterijen bleken leeg te zijn bij vertrek en... de reserve waren ook al nie opgeladen. Beetje te vroeg moeten opstaan vrees ik 
- J&B
- Mountainbiker
Re: GPS track?
83km: http://connect.garmin.com/page/activity ... cid=240028marmartuin wrote:Iemand de TT getraced op zijn GPS. Mijn batterijen bleken leeg te zijn bij vertrek en... de reserve waren ook al nie opgeladen. Beetje te vroeg moeten opstaan vrees ik