Door festiviteiten zaterdagnacht waar ik niet tussenuit kon heb ik dit prachttochtje moeten missen.
Heeft er iemand een gps-track voor mij?
Ik moet die gewoon gaan narijden, als ik de commentaren zo hoor...
elbaelos(apestaartje)hotmail(punt)com
Zo 05/09/2010 Olloy-Sur-Viroin
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Wat een rit, voor de derde keer present, en elk jaar een niew parcours voorschotelen
, perfecte organisatie
Na 25km ne serieuze tuimeling gemaakt, gelukkig zonder erg, enkel zere pols en schaafwondjes, toch maar gekozen voor een kortere afstand.....maar dit was even leuk
Op bevoorrading 4 spraken ze me zelfs in't nederlands aan
Zoals eerder al gezegd Olloy is the place to be om te mtb-en
Ik vond deze edidie zwaarder dan vorig jaar
Na 25km ne serieuze tuimeling gemaakt, gelukkig zonder erg, enkel zere pols en schaafwondjes, toch maar gekozen voor een kortere afstand.....maar dit was even leuk
Op bevoorrading 4 spraken ze me zelfs in't nederlands aan
Zoals eerder al gezegd Olloy is the place to be om te mtb-en
Ik vond deze edidie zwaarder dan vorig jaar
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
Ge ziet als madrista iets aanraad dan is het goe hé
! Misschien gaan nu sommige verstaan waarom ik sommige andere tt's zo saai en minder goed vind...
Een prachtige tocht, maar nog nooit zo hard afgezien... pffff
Ik dacht dat de Houffamarathon een goede voorbereiding was voor deze tocht, maar dit was pas echt zwaar!!! Wel een prachtige streek, je kwam nauwelijks het bos uit... zéér goed georganiseerd!!!
Hopelijk ben ik nu wat beter voorbereid voor de marathon in Bouillon.
(70 km)
De juffrouw uit Antwerpen

Ik dacht dat de Houffamarathon een goede voorbereiding was voor deze tocht, maar dit was pas echt zwaar!!! Wel een prachtige streek, je kwam nauwelijks het bos uit... zéér goed georganiseerd!!!
Hopelijk ben ik nu wat beter voorbereid voor de marathon in Bouillon.
(70 km)
De juffrouw uit Antwerpen
- Murdock
- Mountainbiker
- Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29
Wat kan ik daar nog aan toevoegen ? Deze tocht benadert de perfectie, zowel qua parcours als qua organisatie. Voor mij persoonlijk was het een tikkeltje te zwaar om volop te kunnen genieten, enkele hellingen ben ik niet tot boven geraakt en een tweetal afdalingen had ik de guts niet om eraf te rijden. Volgend jaar met betere benen, meer zelfvertrouwen en meer tijd de langste afstand proberen. Laat ons nu al hopen op droog weer voor de editie 2011, want ik denk dat het hier redelijk vettig zou kunnen zijn bij regenweer ...
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Godverdegodverdegodver
Omdat ik geen kompanie had om de verre verplaatsing te doen heb ik een plaatselijk toerke gedaan.
Ik heb mij ook weg goed geamuseerd maar als ik dit hier allemaal lees ... volgend jaar ga ik ook weer naar Olloy, kompanie of niet.
Het is ondertussen al 2 jaar geleden dat ik hier nog eens gereden heb
Omdat ik geen kompanie had om de verre verplaatsing te doen heb ik een plaatselijk toerke gedaan.
Ik heb mij ook weg goed geamuseerd maar als ik dit hier allemaal lees ... volgend jaar ga ik ook weer naar Olloy, kompanie of niet.
- Via Ferrata
- Mountainbiker
Post by Via Ferrata »
Ter woaren pertank een poar Oilsjteneers, en zoals het echte O. past kwamen we elkaar vanzelf tegen, via ons "accent" (allei, weir vinnen dat al dander een aksent emmen).Als je vervoer zoekt naar zulke dingen, bij ons kan er steeds nog éen mee. PM gerust, zou trouwens lid moeten worden want hier zien de meesten ook op tegen een verplaatsing.jerommeken wrote:Godverdegodverdegodver![]()
Groeten
- goldfinger
- Mountainbiker
Post by goldfinger »
Lid wordenVia Ferrata wrote:Ter woaren pertank een poar Oilsjteneers, en zoals het echte O. past kwamen we elkaar vanzelf tegen, via ons "accent" (allei, weir vinnen dat al dander een aksent emmen).Als je vervoer zoekt naar zulke dingen, bij ons kan er steeds nog éen mee. PM gerust, zou trouwens lid moeten worden want hier zien de meesten ook op tegen een verplaatsing.jerommeken wrote:Godverdegodverdegodver![]()
Groeten
Mo ij mag welne kier mee eir meegoan!