GRAND RAID GODEFROY 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Scottusa
Mountainbiker

Post by Scottusa »

iemand die mij kan vertellen hoe het zit op de bevoorradingen ?wat er allemaal is en je bv een rugzak met ander kleren aan de start kan leggen als je daar passeert om nog 70km te gaan doen ?
Ik ga wsl de 160 doen en wil wat weten hoe het in zen gangen gaat ;-)
Treg
Mountainbiker

Post by Treg »

Scottusa wrote:iemand die mij kan vertellen hoe het zit op de bevoorradingen ?wat er allemaal is en je bv een rugzak met ander kleren aan de start kan leggen als je daar passeert om nog 70km te gaan doen ?
Ik ga wsl de 160 doen en wil wat weten hoe het in zen gangen gaat ;-)
Vorig jaar was het alvast gene vette op de bevoorradingen. Normaalgezien stop ik niet aan de bevoorradingen. Vorig jaar op de laatste tijdens de 160 toch gestopt... en dat was achteraf gezien niet het beste idee. Melkchocolade en grenadine zijn voor mij niet direct de beste sportvoeding :-?
En euhm... andere kleren??? Sowieso kwam je vorig jaar niet terug langs de start.
Scottusa
Mountainbiker

Post by Scottusa »

Ah , ik had gelezen dat die 160 gaan doen eerst de 90 doen en dan langs start terug vertrekke voor de 70 .
Sportdrank is er niet op de bevoorrading en alleen ne koek en bananen of hoe ?
bedankt alvast
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Je zou verwonderd zijn hoe goed chocomelk is qua sportvoeding.
http://www.bikeradar.com/fitness/articl ... ster-12108
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

Scottusa wrote:Ah , ik had gelezen dat die 160 gaan doen eerst de 90 doen en dan langs start terug vertrekke voor de 70 .
Sportdrank is er niet op de bevoorrading en alleen ne koek en bananen of hoe ?
bedankt alvast
heb ik ook gelezen maar blijkbaar passeren we idd niet meer langs de start.Wat me ook nog even opviel was dat er een tijdslimiet stond voor de 160 km.Blijkbaar moeten we op km 130 gepasseerd zijn voor 17 u.
Als we dan om 07 u starten hebben we 10 u voor die afstand..trek er nog ruwweg een uur af voor eten..drinken..lekke band(en)..materiaal dat hapert wegens slijk...vloeken omdat het materiaal hapert wegens slijk etc...en dan hebben we 9 u voor 130...kom ik uit op avg van 14.5...da wordt redelijk doorfietsen voor 130km met pakweg 3000 m hoogtemeters.
allee ja..we zien wel...camelback vol eten en drinken en trappen maar...
We zien wel waar en wanneer het eindigt zondag....

mvg en succes allen welke afstand je ook rijdt.
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

_alain_ wrote:Je zou verwonderd zijn hoe goed chocomelk is qua sportvoeding.
http://www.bikeradar.com/fitness/articl ... ster-12108
Als recovery, niet als sportdrank!
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

iemand die weet hoe steil en hoe lang die eerste start klim is ?

alvast bedankt
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

mailtje naar de organisatie gestuurd met de vraag of er nog ter plaatse kan worden ingeschreven. Genen 160, (voor de moment 'erover') maar de 70 met mijnen oudste zoon of ik alleen 90/110 moet een haalbare kaart zijn.
Ben benieuwd naar de reactie...
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

ga het weer afwachten :roll:
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

Willy D wrote:mailtje naar de organisatie gestuurd met de vraag of er nog ter plaatse kan worden ingeschreven. Genen 160, (voor de moment 'erover') maar de 70 met mijnen oudste zoon of ik alleen 90/110 moet een haalbare kaart zijn.
Ben benieuwd naar de reactie...
ik hoop dat ge die mail in het frans gemaakt hebt...mijn inschrijving had redelijk wa voeten in de aarde eer het klaar was(ze hadden een verkeerde rekeningnummer gegeven)...ikke mijne mail in het algemeen beschaafd kempens getypt...we zijn na een 3tal mails overgeschakeld naar het algemeen beschaafd engels want het wou ni zo goe lukken :lol:
Post Reply