Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Vandaag met Joan en Benny gaan rijden in Erwetegem, het was daar een zeer knappe tocht met toch redelijk wat hoogtemeters, volgens garmin 1065hm op 65km. Ik voelde mij vandaag prima in vorm en dag en nacht verschil met vorige week. Nu nog wat trainen voor volgende week en dat komt daar dik in orde. :bounce: :bounce:
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

Zal de komende 3 weken aan de zijlijn supporteren, ik zit met m'n enkel in het gips :( :evil:
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Samen met Tom in Erpe-Mere gaan rijden. Ale ja, de Gunther was er ook maar ging met de koersvelo rijden.
Voor de bevoorrading was het niet echt vet, maar erna was het wel nog plezant. Op het laatste nog de extra cyclo cross lus gereden: leuke afsluiter :-D

Op naar volgende week voor het serieuse werk :P
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

svekken wrote:Zal de komende 3 weken aan de zijlijn supporteren, ik zit met m'n enkel in het gips :( :evil:
Ik vind dit zeer erg voor jou! Verzorg je goed hé, ik kom nog wel eens langs #-o #-o #-o #-o
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Kristof Huyck wrote:Samen met Tom in Erpe-Mere gaan rijden. Ale ja, de Gunther was er ook maar ging met de koersvelo rijden.
Voor de bevoorrading was het niet echt vet, maar erna was het wel nog plezant. Op het laatste nog de extra cyclo cross lus gereden: leuke afsluiter :-D

Op naar volgende week voor het serieuse werk :P
Het zal beestig worden volgende week, hopelijk blijft het weerbericht voor volgend weekend zoals het nu is, ze geven voor zaterdag en zondag 23°C en zonnig.
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

TimDC wrote:Ik heb me net ingeschreven voor de Grand Raid Godefroy, tot mijn eigen grote verrassing kon ik plots meegaan, zelfs al vanaf zaterdag! Yippee!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Wel maar voor de 70km, ik hoop dan toch wat beter te doen dan de voorbije zondag, ik voelde mij echt slecht. Ik zal maar al beginnen te trainen, want zoals ik vernomen heb wil de Jakke top 50 rijden en den Tom gaat daar koptrekken. =D> =D>
Wie gaat er nu mee naar Erwetegem zaterdag? Nog wat gaan klimmen :bounce: :bounce:
Sorry mannen maar kop trekken volgende zondag zal niet voor mij zijn, de Jakke of Tim zal deze taak wel zonder problemen op zich nemen.
Daar ik zaterdag niet kan vertrekken zie ik het niet zitten om zondagmorgend af te komen #-o
K'zou zeggen amuseer ulle en zijt vooral voorzichtig !
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

T'is hier zo stil... allemaal stress voor zondag of wa ? #-o
doe dat daar goe eh ! =D>
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Thanks ...

Ben nog volop aan't trainen met ... la chouffe drinken ;-) La chouffe en leuke film :drunk: =D>

Ik heb er alleszins zin in :drunk:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Morgen om 8u15 aan de watertoren te Lebbeke, voor diegene die mee gaan naar Bouillon. Ze geven prachtig weer dus kan al niet verkeerd gaan. Zondag geven ze kans op onweer maar pas tegen de avond in de Ardennen. We zullen ervan genieten.
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Het ziet er naar uit dat jullie daar een prachtige rit staat te wachten, niet te veel regen gevallen de laatste week, ik denk dat het parcour er goe zal bij liggen. Amuseer jullie he mannen.
Post Reply