Wat dekt de verzekering eigenlijk die je bij de inschrijving afsluit?
Die dient toch enkel om de organisatie in te dekken?
Eigen schade kan je daar toch nooit verhalen? Neem u een licentie dan ben je van al die zever af.
Post by tokki afrit 16 »
Oei, dat is het eerste dat ik hiervan hoorden tette wrote:Ik ga dit jaar en de volgende 20 jaar niet komen naar die klot.....rit!
vorig jaar gevallen(één van de 7of 8 gevallen) en de verzekering was niet inorde ik heb dus ook alles moeten via mijn eigen verzekering moeten regelen.3 maand werkonbekwaam......
DANK U !!!!!!! Met zijn alle naar Averbode Den tette![]()
![]()
Post by tokki afrit 16 »

Post by Putter Pierre »
normaal met een licentie ben je steeds goed verzekerd, spreek uit ervaring daar een vriend van mij 3 jaar op een rij 3x in de kliniek belandetokki afrit 16 wrote:Oei, dat is het eerste dat ik hiervan hoorden tette wrote:Ik ga dit jaar en de volgende 20 jaar niet komen naar die klot.....rit!
vorig jaar gevallen(één van de 7of 8 gevallen) en de verzekering was niet inorde ik heb dus ook alles moeten via mijn eigen verzekering moeten regelen.3 maand werkonbekwaam......
DANK U !!!!!!! Met zijn alle naar Averbode Den tette![]()
![]()
Waarom heb je dat toen niet gemeld dan konden wij navraag doen bij de overkoepelende organisatie naar wat er verkeerd gelopen was...
Trouwens niemand die verleden jaar verzekeringspapieren moest invullen heeft gereclameerd...
den tette
Ik ga dit jaar en de volgende 20 jaar niet komen naar die klot.....rit!
DANK U !!!!!!! Met zijn alle naar Averbode Den tette
Post by Docteur Dérailleur »
Deze discussie is hier wel OT, maar anyway.Docteur Dérailleur wrote:toch wel rare verbanden dit je legt, tette...:
het lijkt wel alsof het parcours/ de organisatie eraan kan doen dat jij gevallen bent (wat ik natuurlijk niemand toewens) en dat de tt daarom niet goed is.
Je maakt een kromme redenering. Ik geef een voorbeeld van jouw denken:
Ik ben met mijn fiets gevallen.
Ik was op weg naar Bobbejaanland.
dus: ga nooit naar Bobbejaanland, want dan val je met je fiets...![]()
(verzekering : jammer, maar eigenlijk idem)
tot mijn grote spijt zijn in Averbode de groen mannen baas. Dus: rij maar allemaal terug naar Heverlee (en kom later met mij trainen in Averbode op de mooie paadjes)