Zo 12/09/2010 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Op uw hoofd gevallen medunkt ? #-o
Wat dekt de verzekering eigenlijk die je bij de inschrijving afsluit?
Die dient toch enkel om de organisatie in te dekken?
Eigen schade kan je daar toch nooit verhalen? Neem u een licentie dan ben je van al die zever af.
tokki afrit 16
Mountainbiker

Post by tokki afrit 16 »

den tette wrote:Ik ga dit jaar en de volgende 20 jaar niet komen naar die klot.....rit!
vorig jaar gevallen(één van de 7of 8 gevallen) en de verzekering was niet inorde ik heb dus ook alles moeten via mijn eigen verzekering moeten regelen.3 maand werkonbekwaam......
DANK U !!!!!!! Met zijn alle naar Averbode Den tette :evil: :evil: :evil:
Oei, dat is het eerste dat ik hiervan hoor :-? Waarom heb je dat toen niet gemeld dan konden wij navraag doen bij de overkoepelende organisatie naar wat er verkeerd gelopen was...
Trouwens niemand die verleden jaar verzekeringspapieren moest invullen heeft gereclameerd...
tokki afrit 16
Mountainbiker

Post by tokki afrit 16 »

De weersverwachting ziet er veelbelovend uit...
:lol: ( http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakant ... rwachting/ )

Image
Putter Pierre
Mountainbiker

Post by Putter Pierre »

tokki afrit 16 wrote:
den tette wrote:Ik ga dit jaar en de volgende 20 jaar niet komen naar die klot.....rit!
vorig jaar gevallen(één van de 7of 8 gevallen) en de verzekering was niet inorde ik heb dus ook alles moeten via mijn eigen verzekering moeten regelen.3 maand werkonbekwaam......
DANK U !!!!!!! Met zijn alle naar Averbode Den tette :evil: :evil: :evil:
Oei, dat is het eerste dat ik hiervan hoor :-? Waarom heb je dat toen niet gemeld dan konden wij navraag doen bij de overkoepelende organisatie naar wat er verkeerd gelopen was...
Trouwens niemand die verleden jaar verzekeringspapieren moest invullen heeft gereclameerd...
normaal met een licentie ben je steeds goed verzekerd, spreek uit ervaring daar een vriend van mij 3 jaar op een rij 3x in de kliniek belande
1x gevallen op training met sleutelbeenbreuk, 1x op een BBR toertocht en 1x in een cyclosportieve wedstrijd met zware hoofdwonden.
Alles terugbetaald en OK
kubus'ke
Mountainbiker

Post by kubus'ke »

Heb deze tocht nog niet gereden,
maar voor alles is er een eerste keer!!!

Zal komen voor de 52km (tenzij men beentjes zich top voelen dan de 73)

Tot dan
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

den tette
Ik ga dit jaar en de volgende 20 jaar niet komen naar die klot.....rit!
DANK U !!!!!!! Met zijn alle naar Averbode Den tette

Ik vind dit toch ook een rare reactie hoor. De organisatie sluit een verzekering af voor zichzelf én de deelnemers. Dat heeft bepaalde limiten maar voor de grote hoop is dit voldoende. Je kan natuurlijk altijd jezelf privé bij verzekeren.
En dan hier komen afgeven op de organisatie... [-X [-X [-X
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

toch wel rare verbanden dit je legt, tette...:

het lijkt wel alsof het parcours/ de organisatie eraan kan doen dat jij gevallen bent (wat ik natuurlijk niemand toewens) en dat de tt daarom niet goed is.

Je maakt een kromme redenering. Ik geef een voorbeeld van jouw denken:

Ik ben met mijn fiets gevallen.
Ik was op weg naar Bobbejaanland.

dus: ga nooit naar Bobbejaanland, want dan val je met je fiets... #-o

(verzekering : jammer, maar eigenlijk idem)

tot mijn grote spijt zijn in Averbode de groen mannen baas. Dus: rij maar allemaal terug naar Heverlee (en kom later met mij trainen in Averbode op de mooie paadjes)
darrigade
Mountainbiker

Post by darrigade »

Docteur Dérailleur wrote:toch wel rare verbanden dit je legt, tette...:

het lijkt wel alsof het parcours/ de organisatie eraan kan doen dat jij gevallen bent (wat ik natuurlijk niemand toewens) en dat de tt daarom niet goed is.

Je maakt een kromme redenering. Ik geef een voorbeeld van jouw denken:

Ik ben met mijn fiets gevallen.
Ik was op weg naar Bobbejaanland.

dus: ga nooit naar Bobbejaanland, want dan val je met je fiets... #-o

(verzekering : jammer, maar eigenlijk idem)

tot mijn grote spijt zijn in Averbode de groen mannen baas. Dus: rij maar allemaal terug naar Heverlee (en kom later met mij trainen in Averbode op de mooie paadjes)
Deze discussie is hier wel OT, maar anyway.
Als deelnemer aan een toertocht is het toch belangrijk om te weten of de organisatie een verzekering heeft afgesloten voor de deelnemers. Sommige organisatie's doen dit niet; meestal staat dat ook duidelijk aangegeven op het inschrijvingsformulier.
Organisatie's die samenwerken met een federatie bieden de verzekering aan langs de federatie; dit voor persoonlijke schade als schade tov derden.
Het veiligste is om je aan te sluiten bij een federatie en een familiale verzekering te hebben.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Diegene die daar nog nooit geweest zijn, zak eens af naar Heverlee. Ge gaat het u niet beklagen!
Die mannen laten niets aan het toeval over om jullie een superdag te bezorgen.
Heel grote parking, vlotte inschrijving, rijkelijke bevoorradingen, mooie omloop en een afspuitstand om U tegen te zeggen.
Niet vergeten dat ze een SUPERLANGE Leffe-toog hebben :drunk: :drunk: :drunk:

Hier ist:
Image

voor de honger onderweg:
Image

Image

mooie streek:
Image

moet er nog water zijn?
Image
:wink:
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

wij komen wss ook af om wa te spelen op de groten toer!!
Post Reply