Bedankt aan de grapjas die m'n pomp heeft meegenomen toen ik m'n fiets aan het afspuiten was.
Verder prima tocht.
Zo 05/09/2010 Olloy-Sur-Viroin
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
A M GlobeBiker
- Mountainbiker
Post by A M GlobeBiker »
Zoals vorig jaar : een super gevarieerde tocht, EEN ECHTE ARDENNER, eindelijk nog eens afdalingen om over naar huis te schrijven. Organizatie die beschikbaar is tot later dan 18:00, DAT ziet ge ook niet elke (zon)dag. Spijtig dat ik er wat ziekelijk bij was en hierdoor maar tot de 55km geraakt (ipv 65), zover zou ik zelfs niet geraakt zijn mocht het niet dat ik voor een tijdje het bemoedigende gezelschap gekregen heb van een "100km rijder met "rode Specialized fully". NOG BEDANKT !
A M
PS : volgens de organizator waren er meer (>700) deelnemers dan vorig jaar
A M
PS : volgens de organizator waren er meer (>700) deelnemers dan vorig jaar
- Via Ferrata
- Mountainbiker
Post by Via Ferrata »
Zoals berggeitje zegt " Net terug van een van de saaiste marathons in Belgie. Veel te veel offroad, te klimmen en dalen constant single tracks.
Veel te veel eten op de bevoorradingen."
Kan er nog aan toe voegen in vergelijking met de Godefroy volgende week, veel te goedkoop en veel te weinig volk op de single tracks
Mijne maat de 100 (training voor volgende week de 160) ik deed de 65. Groeten aan de mannen van "Zurapni" (veni, vidi, vomiti
uit Halle die met hem de 100 uit reden en waarmee we nadien wat Chimaykes nuttigden.
En groeten aan de 2 bikers van op het terras in het centrum van het dorpje, jullie waren over het Osbroekpark in onze stad bezig en zo raakten we in gesprek.
Die Gfd ziet me volgende week de laatste keer, 6 jaar geleden met die legertent nog om in te douchen was het nog tof maar nu is die slachtoffer van zen eigen succes. En, het was hier veel leuker en technischer biken, met meer hm's op een kortere afstand.
Veel te veel eten op de bevoorradingen."
Kan er nog aan toe voegen in vergelijking met de Godefroy volgende week, veel te goedkoop en veel te weinig volk op de single tracks
Mijne maat de 100 (training voor volgende week de 160) ik deed de 65. Groeten aan de mannen van "Zurapni" (veni, vidi, vomiti
En groeten aan de 2 bikers van op het terras in het centrum van het dorpje, jullie waren over het Osbroekpark in onze stad bezig en zo raakten we in gesprek.
Die Gfd ziet me volgende week de laatste keer, 6 jaar geleden met die legertent nog om in te douchen was het nog tof maar nu is die slachtoffer van zen eigen succes. En, het was hier veel leuker en technischer biken, met meer hm's op een kortere afstand.
Last edited by Via Ferrata on Sun 05 Sep 2010 22:29, edited 1 time in total.
-
christophem
- Mountainbiker
Post by christophem »
Wat een tocht;
Ik klasseer die evenwaardig als Malmedy 115km;
Betere tochten bestaan niet in België!
Er wordt geen enkele hoogtemeter cadeau gegeven, de opeenvolging van zeer steile klimmen deed me langzaam dood
2370hm op de 100km gemeten met suunto (vorige week >2700hm in Houffa maar belange niet zo afgezien als vandaag!);
Goede training voor volgende week: Bouillon 160km...
Ik klasseer die evenwaardig als Malmedy 115km;
Betere tochten bestaan niet in België!
Er wordt geen enkele hoogtemeter cadeau gegeven, de opeenvolging van zeer steile klimmen deed me langzaam dood
2370hm op de 100km gemeten met suunto (vorige week >2700hm in Houffa maar belange niet zo afgezien als vandaag!);
Goede training voor volgende week: Bouillon 160km...
- gerardo 68
- Mountainbiker
Post by gerardo 68 »
Mijn eerste keer hier, en ik heb er maar 1 woord voor: een droom.
Zowel het parcours als de organisatie benaderen de perfectie, en dan nog zo'n prachtig weer. Deze staat vanaf nu elk jaar op de agenda, ondanks de verre verplaatsing.
Slechts de 45km (1040hm) gedaan, wat maar flauwtjes is t.o.v. de anderen hier op het forum. Volgend jaar ga ik zeker een langere proberen.
Zowel het parcours als de organisatie benaderen de perfectie, en dan nog zo'n prachtig weer. Deze staat vanaf nu elk jaar op de agenda, ondanks de verre verplaatsing.
Slechts de 45km (1040hm) gedaan, wat maar flauwtjes is t.o.v. de anderen hier op het forum. Volgend jaar ga ik zeker een langere proberen.
Eerste maal dat ik hier heb gereden en wat een ontdekking dit is zowat het mooiste wat ik tot nog toe heb gedaan, mountainbiken van de hoogste plank heb van de volle 100km genoten en niet de massa waardoor je zalig kunt fietsen. Dank aan de organisatie om zo een prachtige tocht in elkaar te steken is lang geleden dat ik nog zo een zondag heb ervaren.....
- tettinx
- Mountainbiker
- Location: Commencal Meta AM (fully en hardtail) & Meta HipHop
't Was indd 't betere werk.
Eindeloze singletracks, stevige klimmekes op klein verzet (met indicatie van % en hm's), technische(re) afdalingskes (telkens keuze uit option: hard or soft), bevoorrading met alles erop en eraan, bike wash met bediening (!), chimay, pain saucisse, ....
Naar huis gereden met dikke smile ...
Heeft iemand de GPS tracks beschikbaar?
Eindeloze singletracks, stevige klimmekes op klein verzet (met indicatie van % en hm's), technische(re) afdalingskes (telkens keuze uit option: hard or soft), bevoorrading met alles erop en eraan, bike wash met bediening (!), chimay, pain saucisse, ....
Naar huis gereden met dikke smile ...
Heeft iemand de GPS tracks beschikbaar?