Na vorige week in Houffa me vandaag beperkt tot een relatief korte afstand nl. 60km.
Opwindend begin dat na 7km echter tot een einde kwam. Vervolgend 30km's zonder weinig memorabel, als ik er terug zou passeren ik zou het niet meer herkennen.
Na de tweede bevoorrading een pittig boske en ook het einde was best ok.
Toch wat op mijn honger blijven zitten wat parkoers betreft, Aarschot twee weken terug was beter mijn idee.
Organisatie was dik in orde, super braadworst!
Een pijltje meer kan geen kwaad maar al bij al okee.
De inschrijvingsprijs van 6 euro voor de 60km was overdreven in vergelijking met de 44km die slechts 3,5 betaalde !!
En erger me ook aan die organisaties die de VWB links laten liggen.
Ik betaal VWB net om verzekerd te zijn en na een vlugge scan op weg te gaan zonder stomme briefkes in te vullen.
Zo 05/09/2010 Diest
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
De >60 gereden. 1 keer rechtdoor gegaan want peil niet gezien ... tesamen met de hele groep die mij volgde
Idd er waren momenten dat een extra peil nuttig waren geweest. Verder erg content met de 3 bevoorradingen. Poehaa, gps gadgets en al de rest zijn aan mij niet besteed. Fiets inpakken en hup naar de familie thuis 
ahaaa, da was't!konaworld wrote:orion wrote:Net nog eens een marathonneke van 83km gereden.
Lekker weertje, lekker tochtje, meer moet dat niet zijn![]()
Van dat 'bruikbaar cadeautje' voor de marathonrijders heb ik echter ook niets gezien...
hebben jullie geen energy bar gekregen bij de start??
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
witte pens na afgifte van bandjeorion wrote:ahaaa, da was't!konaworld wrote:orion wrote:Net nog eens een marathonneke van 83km gereden.
Lekker weertje, lekker tochtje, meer moet dat niet zijn![]()
Van dat 'bruikbaar cadeautje' voor de marathonrijders heb ik echter ook niets gezien...
hebben jullie geen energy bar gekregen bij de start??Op de website stond iets van NA de rit. Maar maakt allemaal niet veel uit... Ik heb me geamuseerd. Volgend jaar terug...
- Rucher
- Mountainbiker
Vandaag samen met mijne carbondaddy voor de 60 km gegaan, leuk tochtje en enkele keren kunnen aansluiten met medebikers. zoals vele mochten er voor mij ook wat meer pijltjes hangen of maybe iets beter opgesteld,zelf 3 keer kunnen terugrijden door andere te volgen..oke moet zelf ook mee opletten maar toch ook af en toe gevloek voor mij gehoord over de pijltjes. de 6 euro inschrijving wel aan de hoge kant ondanks de braadworst..heeft gesmaakt maar is niet iets wat ik normaal direkt eet na een ritje..wel jammer dat er enkele bomen voor onverwachte opstopping zorgde.
toch
voor de organisatie en hopelijk tot next time
toch
- Winno
- Mountainbiker
Samen met het vrouwke de 60+ gedaan. Proficiat schat, dat heb je goed gedaan
.
Voor de rest prima organisatie!! Bravo Kevin en de andere UB'kers
Iedereen klaagt dat er teveel asfalt inzit maar blijkbaar is het toch niet zo simpel meer om de nodige vergunningen te krijgen om overal door te mogen. Dus mogen we eigenlijk niet klagen hé jongens.
Voor mij was alles perfect, alleen spijtig dat sommige mensen het leuk vinden om pijlen om te draaien
Proficiat mannen volgend jaar zijn we er terug bij
Voor de rest prima organisatie!! Bravo Kevin en de andere UB'kers
Iedereen klaagt dat er teveel asfalt inzit maar blijkbaar is het toch niet zo simpel meer om de nodige vergunningen te krijgen om overal door te mogen. Dus mogen we eigenlijk niet klagen hé jongens.
Voor mij was alles perfect, alleen spijtig dat sommige mensen het leuk vinden om pijlen om te draaien
Proficiat mannen volgend jaar zijn we er terug bij
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019