Zo 05/09/2010 Lozer / Kruishoutem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
TREK 8000
Mountainbiker

Post by TREK 8000 »

meester biek wrote:
MTBSDVD83 wrote:
TREK 8000 wrote:'k ga morgen de TT doen , is het een beetje de moeite qua onverhard ? Is de eerste maal dat ik naar Kruishoutem ga .
Niet twijfelen gewoon gaan. Ik schat 60% onverhard.
Als ge al die 'kerkewegels' (typisch voor deze tocht)meerekent mss. wel, maar dat is eigenlijk geen echt off-road he, wel beter dat dan asfalt. Ook enkele mooie kasseistroken.
Toch wel de moeite om te komen vind ik.
@vermeulen : ge hebt gelijk, maar dit jaar krijg je ook al een voorsmaakje van het 'kaseelbos' bij het begin. En Lozerbos is nog altijd de afsluiter, een mini-bos waar je je toch de laatste 2 km nog eens kan laten gaan :bounce:
Ben deze morgen geweest , was idd de moeite =D> . Heb maar de 39km of zoals op m'n BC 40km . Qua verhard ging het nog , kasseien en grindstroken waren redelijk . De asfalt stukken gingen ook nog , tegen dat je goed en wel besefte zat je weer op onverhard . Ja , de bosstroken waren dan het toppunt =D> =D> . Ga zeker volgend jaar terug , is zeker een aanrader , bedankt =D> =D> =D>
borasi
Mountainbiker

Post by borasi »

Deze voormiddag de grote toer gereden.mooie tocht , goede bevoorading, prima organisatie =D> =D> =D> =D> =D>
TAF RAPIDO
Mountainbiker

Post by TAF RAPIDO »

Mooie tocht niks op aan te merken,proficiat.
CIAO TAF [-o<
Dezean
Mountainbiker

Post by Dezean »

cyclonerick wrote:Wat was er zo speciaal aan de kleedkamer?
De kleedkamer hangt vol met posters van blote vrouwen. De kleedkamer van de 'thuisploeg' toch. Echt wel de moeite voor douche te gaan nemen dan.

Voor de rest heel mooie tocht. Maar 'k heb toch weer een stuik gezet zeker... Gelukkig is er niets aan mijn fietske. :D (wel aan mijn hoofd)
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Voor de eerste keer hier gereden deze morgen.
Het bij momenten schilderachtig parcours kon me wel bekoren.
De vele kerkwegels nemen we er met plezier bij en vond ik eigenlijk ook ook wel best leuk, maar ooo zo opletten voor die verraderlijke greppels ernaast.
Met een volle maag thuis aangekomen. :roll: :roll:
Dit "smaakt" naar meer =D> =D> =D>
mayohagar
Mountainbiker

Post by mayohagar »

Deze morgen om 8h15 gestart in Lozer. Alhoewel ik zelf geen favoriet ben van die kerkwegels met grachten ernaast toch en SUPERmooie tocht. Lichtglooiend landschap met prachtige vergezichten. Leuk dat Lozerbos 2X werd aangedaan. Bevoorradingen oke. Op 't einde nog wat jus over in de benen en de lus in Lozerbos nog 3 x extra gedaan. Totaal aldus 62 km, Hm 349, Avs 21,2.

Aprés super. Ongelofelijk wat je voor 4 euro krijgt : mooie tocht in superstreek, 2 verzorgde bevoorradingen, verzekering, drinkbus en braadworst en nog wat blote madammen er bovenop....

Heren en dames van de organisatie : toppie =D> =D> =D> =D>
blackscott
Mountainbiker

Post by blackscott »

Een leuke tocht,chapeau aan de organisatie

blackscott
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Gisteren met de zoon van 10 de 33km gereden, zijn tweede TT.
Hij vond het lastiger dan zijn eerste in Knesselare.
Ik rij deze al voor de 5de keer, en we hebben een leuke voormiddag gehad. Goed uitgepijld, uitgebreide ravito en prachtige privé bosjes.

Minpuntjes:

- bordje 'Mietjes' voor de 33km vond ik ongepast [-X Niet iedereen heeft de conditie om 39 of 53 km te rijden, zeker niet als ze 10 jaar zijn :roll:
- bevoorrading na 25 km is véél te laat op een afstand van 33 km
katrien.avalon
Mountainbiker

Foto's VTT

Post by katrien.avalon »

Foto's van zaterdag en zondag op : http://picasaweb.google.be/katrien.avalon

:-D
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Allemaal zo positief over deze tocht?
Ik vond persoonlijk dat er nogal veel verhard in de tocht zat. Hier en daar een strook offroad met vooral Nokereberg, het bosje in het begin en Lozerbos op het einde. Daartussen een aantal stroken met wat boerewegels en wat krieren.

Dit is echt wel het mekka voor de liefhebbers van stapsteentjes...

Soit, dat is natuurlijk een beetje eigen aan de streek. Voor het parcours op zich zou ik niet terugkeren.

De organisatie daarentegen is top. Seingevers op gevaarlijke plaatsen, heel vriendelijke mensen aan de bevoorradingen, nen worst op het einde, bewaakte fietsenparking,... niets op aan te merken, integendeel! Schitterend!

Wat betreft het bord van die mietjes... tja, daar kan ik Rigolle in bijtreden. Toen wij het zagen vonden we het ook ietwat grof...

Door het mooie weer een heel mooie voormiddag gehad met nen schonen après...
Post Reply