Ben deze morgen geweest , was idd de moeitemeester biek wrote:Als ge al die 'kerkewegels' (typisch voor deze tocht)meerekent mss. wel, maar dat is eigenlijk geen echt off-road he, wel beter dat dan asfalt. Ook enkele mooie kasseistroken.MTBSDVD83 wrote:Niet twijfelen gewoon gaan. Ik schat 60% onverhard.TREK 8000 wrote:'k ga morgen de TT doen , is het een beetje de moeite qua onverhard ? Is de eerste maal dat ik naar Kruishoutem ga .
Toch wel de moeite om te komen vind ik.
@vermeulen : ge hebt gelijk, maar dit jaar krijg je ook al een voorsmaakje van het 'kaseelbos' bij het begin. En Lozerbos is nog altijd de afsluiter, een mini-bos waar je je toch de laatste 2 km nog eens kan laten gaan
Zo 05/09/2010 Lozer / Kruishoutem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
TAF RAPIDO
- Mountainbiker
De kleedkamer hangt vol met posters van blote vrouwen. De kleedkamer van de 'thuisploeg' toch. Echt wel de moeite voor douche te gaan nemen dan.cyclonerick wrote:Wat was er zo speciaal aan de kleedkamer?
Voor de rest heel mooie tocht. Maar 'k heb toch weer een stuik gezet zeker... Gelukkig is er niets aan mijn fietske. :D (wel aan mijn hoofd)
Voor de eerste keer hier gereden deze morgen.
Het bij momenten schilderachtig parcours kon me wel bekoren.
De vele kerkwegels nemen we er met plezier bij en vond ik eigenlijk ook ook wel best leuk, maar ooo zo opletten voor die verraderlijke greppels ernaast.
Met een volle maag thuis aangekomen.
Dit "smaakt" naar meer

Het bij momenten schilderachtig parcours kon me wel bekoren.
De vele kerkwegels nemen we er met plezier bij en vond ik eigenlijk ook ook wel best leuk, maar ooo zo opletten voor die verraderlijke greppels ernaast.
Met een volle maag thuis aangekomen.
Dit "smaakt" naar meer
Deze morgen om 8h15 gestart in Lozer. Alhoewel ik zelf geen favoriet ben van die kerkwegels met grachten ernaast toch en SUPERmooie tocht. Lichtglooiend landschap met prachtige vergezichten. Leuk dat Lozerbos 2X werd aangedaan. Bevoorradingen oke. Op 't einde nog wat jus over in de benen en de lus in Lozerbos nog 3 x extra gedaan. Totaal aldus 62 km, Hm 349, Avs 21,2.
Aprés super. Ongelofelijk wat je voor 4 euro krijgt : mooie tocht in superstreek, 2 verzorgde bevoorradingen, verzekering, drinkbus en braadworst en nog wat blote madammen er bovenop....
Heren en dames van de organisatie : toppie

Aprés super. Ongelofelijk wat je voor 4 euro krijgt : mooie tocht in superstreek, 2 verzorgde bevoorradingen, verzekering, drinkbus en braadworst en nog wat blote madammen er bovenop....
Heren en dames van de organisatie : toppie
- blackscott
- Mountainbiker
Gisteren met de zoon van 10 de 33km gereden, zijn tweede TT.
Hij vond het lastiger dan zijn eerste in Knesselare.
Ik rij deze al voor de 5de keer, en we hebben een leuke voormiddag gehad. Goed uitgepijld, uitgebreide ravito en prachtige privé bosjes.
Minpuntjes:
- bordje 'Mietjes' voor de 33km vond ik ongepast
Niet iedereen heeft de conditie om 39 of 53 km te rijden, zeker niet als ze 10 jaar zijn
- bevoorrading na 25 km is véél te laat op een afstand van 33 km
Hij vond het lastiger dan zijn eerste in Knesselare.
Ik rij deze al voor de 5de keer, en we hebben een leuke voormiddag gehad. Goed uitgepijld, uitgebreide ravito en prachtige privé bosjes.
Minpuntjes:
- bordje 'Mietjes' voor de 33km vond ik ongepast
- bevoorrading na 25 km is véél te laat op een afstand van 33 km
-
katrien.avalon
- Mountainbiker
Foto's VTT
Post by katrien.avalon »
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Allemaal zo positief over deze tocht?
Ik vond persoonlijk dat er nogal veel verhard in de tocht zat. Hier en daar een strook offroad met vooral Nokereberg, het bosje in het begin en Lozerbos op het einde. Daartussen een aantal stroken met wat boerewegels en wat krieren.
Dit is echt wel het mekka voor de liefhebbers van stapsteentjes...
Soit, dat is natuurlijk een beetje eigen aan de streek. Voor het parcours op zich zou ik niet terugkeren.
De organisatie daarentegen is top. Seingevers op gevaarlijke plaatsen, heel vriendelijke mensen aan de bevoorradingen, nen worst op het einde, bewaakte fietsenparking,... niets op aan te merken, integendeel! Schitterend!
Wat betreft het bord van die mietjes... tja, daar kan ik Rigolle in bijtreden. Toen wij het zagen vonden we het ook ietwat grof...
Door het mooie weer een heel mooie voormiddag gehad met nen schonen après...
Ik vond persoonlijk dat er nogal veel verhard in de tocht zat. Hier en daar een strook offroad met vooral Nokereberg, het bosje in het begin en Lozerbos op het einde. Daartussen een aantal stroken met wat boerewegels en wat krieren.
Dit is echt wel het mekka voor de liefhebbers van stapsteentjes...
Soit, dat is natuurlijk een beetje eigen aan de streek. Voor het parcours op zich zou ik niet terugkeren.
De organisatie daarentegen is top. Seingevers op gevaarlijke plaatsen, heel vriendelijke mensen aan de bevoorradingen, nen worst op het einde, bewaakte fietsenparking,... niets op aan te merken, integendeel! Schitterend!
Wat betreft het bord van die mietjes... tja, daar kan ik Rigolle in bijtreden. Toen wij het zagen vonden we het ook ietwat grof...
Door het mooie weer een heel mooie voormiddag gehad met nen schonen après...