Zo 05/09/2010 Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
OG_Mike
Mountainbiker

Post by OG_Mike »

Heb de 83 gereden, vond de tocht zeer aangenaam, toch hier daar wel lange asfaltstroken, soms kon bepijling iets duidelijker. Jammer van de platte band onderweg en slag in achterwiel, toch nog heel aan de finish geraakt.

Ook op de site van United Bikers stond, gratis pasta bij aankomst, is dit vervangen door een vettige braadworst?

+ hebben de marathonrijders nu een gadget gekregen?
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Juist terug van Diest.
64km bij perfect weer en achteraf een goei pens gekregen in ruil voor mijn armbandje.
De pens werd o.a. gereed gemaakt door dingske (naam kwijt) van de Bikeshop Diest en zo zie je maar dat die velomakers van alle markten thuis zijn, fietsen en lekkere pensen.

Soit, het was weeral dik OK. =D> =D>
bwjr74
Mountainbiker

Post by bwjr74 »

Na een aantal jaren afwezigheid, nog eens de tocht van de Bareel gedaan. 't Was nog altijd zoals ik mij herinnerde : zeer mooi uitgestippeld parcoers (volgt een beetje de vaste bloso, al dan niet in omgekeerde richting, maar er worden veel leuke stukken aangeregen : het broek, net na de 2de bevoorrading van de 60/80 leuke singletracks in een bos, ...

Zeer goede organisatie, wat wel nodig was, want ge dacht bijna dat de gordel in Diest was.
Misschien dat ze voor de volgende keer de mensen van de 36 ook sneller van de grote hoop afzonderen want in 't begin eventjes een opstopping aan een steil bergje, maar voor de rest geen problemen ondanks de grote opkomst.
kristofmerida
Mountainbiker

Post by kristofmerida »

Deze morgen met 4 gestart voor de 105km. Blijkbaar alle 4 goei bene... :-D
Wel leuke tocht, was blij met af en toe wat asfaltstroken!! :oops:
Opt einde zijn de 2 beste van de 4 nog wergereden in de laatste pittige km's (ik dus nie bij)... Terug binnen op 4h 25 (24km/h gem). Was idd een worst en voor de rest niks gekregen... :cry:
De Leffe's waren dan weer wel dik inorde!!!!!!!!! :drunk:
orion
Mountainbiker

Post by orion »

Net nog eens een marathonneke van 83km gereden.
Lekker weertje, lekker tochtje, meer moet dat niet zijn 8)

Van dat 'bruikbaar cadeautje' voor de marathonrijders heb ik echter ook niets gezien... :-?
Mr.Rookie
Mountainbiker

Post by Mr.Rookie »

De 60km gereden, de mooiste stukken na de 2de bevoorrading. Bepijling kon beter op sommige plaatsen. De braadworst en de leffe waren :-D
dirk999bis
Mountainbiker

Post by dirk999bis »

vanmorgen omstreeks 7u15 gestart voor de 105km, wel spijtig dat de lus voor de 105km reeds in het begin wordt gedaan waardoor men nadien in het pak terug aansluit.
Rond de 25km in de prikkeldraad beland gelukkig met slechts enkele , er mochten inderdaad wat meer pijlen geplaatst worden, en liefst steeds een pijl hangen aan de rechtse kant eventueel gevolgd door een bijkomend pijltje aan de linkse kant indien nodig, nu dient men alle kanten in de gaten te houden ..
bevoorrading en helpers : =D>

persoonlijk vond ik de mooiste stukken : voor de eerste en na de laatste bevoorrading
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

met de fiets naar ginder ( en na enkele km's al plat :evil: ) vanuit Geel-centrum

de 105 gereden (dan heb je alle mooiste stukje zeker gehad in een streek waar het elk jaar moeilijker en moeilijker wordt om een marathon in mekaar te steken; toch nog altijd vrij behoorlijk resultaat: proficiat Kevin e.a.)

daarna...(ik geef toe: op de moment zelf had ik er even spijt van) nog met de fiets terug (ik zou liegen als het geen zeer deed :^o )

totaalsom: 152 km en iets achter de komma

Achteraf gezien dik tevreden (ook veel toffe mannen tegengekomen onderweg, bijv. die gasten die in Canada de singletracks onveilig maakten.)
konaworld
Mountainbiker

Post by konaworld »

orion wrote:Net nog eens een marathonneke van 83km gereden.
Lekker weertje, lekker tochtje, meer moet dat niet zijn 8)

Van dat 'bruikbaar cadeautje' voor de marathonrijders heb ik echter ook niets gezien... :-?

hebben jullie geen energy bar gekregen bij de start??
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

ook veel toffe mannen tegengekomen onderweg, bijv. die gasten die in Canada de singletracks onveilig maakten
Ah, daar zal ik dan ook bijgeweest zijn. Herinner me geen Airborne echter.

Mijn plan was ook vanuit Tongerlo te vertrekken met de futs, maar wa te laat wakker geschoten. De 105km gedaan, was af en toe toch tanden bijten als ge sinds Canada(Retie :-D Insider) niet veel meer op de futs hemd gezeten.
Post Reply