!!! 2005 !!!
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
lolFlip FSR wrote:philip wrote:ik zou zeggen: gedurfd, eindelijk voluit SRAM, kwestie van een beetje aan de shitmano hegemonie te toornenkawa wrote:En waarom geen shimano meer op de meeste modellen??
...............................HOOG...............................
't Wordt inderdaad ______ tijd ! ! !![]()
![]()
Dat was ook mijn eerste idee...maar ik begin hem wel stillekes aan mooi te vinden. in dat rood (de 600) en het bruin (1000) vind ik hem wel mooi.philip wrote:hmm ... die prohets gezien? ik weet niet wat jullie ervan vinden maar ik vind dat wel een archi-lelijke frame constructie
Ik heb hem voor het ogenblik ff als desktop achtergrond (dat wil wel eens veranderen van tijd tot tijd bij mij) staan.
De reden waarom ze nu Sram gebruiken is niet om de strategie van shimano tegen te gaan, maar gewoon om de simpele reden dat Sauser en Paullissen hierdoor gesponsord wordt...Flip FSR wrote:philip wrote:ik zou zeggen: gedurfd, eindelijk voluit SRAM, kwestie van een beetje aan de shitmano hegemonie te toornenkawa wrote:En waarom geen shimano meer op de meeste modellen??
...............................HOOG...............................
't Wordt inderdaad ______ tijd ! ! !![]()
![]()