Zeker met 4!! volgend jaar ook op onze folder, daar jullie zo veel volk "trekken" maar denk dat ik toch maar ga kiezen voor de MTBabes op onze folder en die meiden gratis laat meerijden !! see you !!old walker wrote:Aangezien mijn zoon en ik ook op de flyer staan zullen we ook afkomenLa-Pierre wrote:Aangezien ik op de voorkant van de folder sta ga ik deze ook nog eens rijden.
Nee, dit was zeker een mooi tochtje vorig jaar.
Dit jaar kom ik terug met heel wat minder conditie maar we gaan er het beste van maken.mischien mogen we gratis meedoen
Vorig jaar de rit ook gereden zeer goed alles was in orde
We zullen er zeker bij zijn op zaterdag zeker met 2 ( pimke +old walker ) of met een man of 4 ( betonboerke + kurt ) grt en tot zaterdag de quick step boys
Zo 05/09/2010 Lozer / Kruishoutem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- betonboerke
- Mountainbiker
Post by betonboerke »
Net terug thuis van Lozer. De 54 km afgehaspeld in het gezelschap van Blackie en ik moet zeggen, het is een heel mooie tocht, goed gevarieerd met vele mooie off road en road stukken en enkele lastige kasseistroken. De bevoorradingen waren tiptop in orde en ook den bike wash en de goed warme douche waren zeer goed!! De prachtig versierde kleerkamers waren de beste die we in jaren hebben meegemaakt!!
Alleen jammer dat de plaatselijke beekjes en grachten niet gekend zijn door mij, maar nu weet ik bepaalde perfect liggen !!
Blackie bedankt voor de fijne rit en het aangename gezelschap, en volgend jaar ben ik hier zeker terug van de partij, maar dan hopelijk in een stralende zon bij vertrek en niet bij aankomst want dan kunnen we nog meer van deze schilderachtige omgeving genieten!!!
Aan de organisatie

Alleen jammer dat de plaatselijke beekjes en grachten niet gekend zijn door mij, maar nu weet ik bepaalde perfect liggen !!
Blackie bedankt voor de fijne rit en het aangename gezelschap, en volgend jaar ben ik hier zeker terug van de partij, maar dan hopelijk in een stralende zon bij vertrek en niet bij aankomst want dan kunnen we nog meer van deze schilderachtige omgeving genieten!!!
Aan de organisatie
- cyclonerick
- Mountainbiker
Post by cyclonerick »
Zeer goede organisatie en leuk parcours, lekkere worst, uitgebreide bevoorradingen, goede bepijling, ...
Wat ook opviel is dat iedereen van de organisatie heel vriendelijk was (vooral de man die de kaartjes controleerde bij de eerste bevoorrading). We hebben het al anders meegemaakt...
Twee kleine minpuntjes (details...):
- bevoorradingen lagen te dicht bij elkaar (heb de tweede gelaten voor wat ze was)
- stukje rond Nokere en rond Kruishoutem dorp was nogal saai en te veel road
Daarom een dikke 8 op 10 van mij!
Wat ook opviel is dat iedereen van de organisatie heel vriendelijk was (vooral de man die de kaartjes controleerde bij de eerste bevoorrading). We hebben het al anders meegemaakt...
Twee kleine minpuntjes (details...):
- bevoorradingen lagen te dicht bij elkaar (heb de tweede gelaten voor wat ze was)
- stukje rond Nokere en rond Kruishoutem dorp was nogal saai en te veel road
Daarom een dikke 8 op 10 van mij!
zeer mooie tocht, op vele oversteekplaatsen was er begeleiding, 2 bevoorradingen op de 50km, inderdaad dicht bij elkaar, liever na 20km dan na 25, mooie versierde kleedkamer voor de mannen
lekkere braadworst achteraf en een vlugge bediening in de tent, dus een prima organisaties daar kunnen er veel van leren
- betonboerke
- Mountainbiker
Kruishoutem
Post by betonboerke »
Deze morgen te vroeg vertrokken, door de dichte mist toch wel een beetje gevaarlijk, gelukkig stonden op veel plaatsen seingevers
.Anders heel mooie tocht samen met Old Walker; Pimke en een supere Kurtje Lamouche !!!!!!!!!!!!! tot volgend jaar !
deze morgen ook vertrokken in kruishoutem,mooie tocht met goede bepijling,bevoorrading,kortom een goeie organisatie
,lekkere bbq worst en idd vriendelijke mensen, we hebben mooie dag gehad.
tot de volgende keer
misschien kleine tip,een foto nemen bij het binnenkomen zou leuk zijn,trouwens een prachtige locatie daarvoor.
de 3 amigo's
wtc lovendegem
tot de volgende keer
misschien kleine tip,een foto nemen bij het binnenkomen zou leuk zijn,trouwens een prachtige locatie daarvoor.
de 3 amigo's
wtc lovendegem
Vandaag begonnen aan de 80 km met de koersfiets. Man,man,man wat een parcour! Het was constant op en neer. Ben wel eens benieuwd naar de hoogtemeters op deze omloop. Ik vond het een leuke tocht, wel jammer dat er maar zo weinig volk af komt met de koersfiets naar daar. Daar het parcour redelijk zwaar was, heb ik op een laatste beslist om de 60 verder te volgen zodanig dat ik op het einde 75 km op de teller staan had.
Beoordeling: schitterend parcour, goede bepijling, goeie bevoorrading en après, alleen jammer dat de bevoorrading maar op 54 km was. Persoonlijk vind ik dit wat te ver.
Beoordeling: schitterend parcour, goede bepijling, goeie bevoorrading en après, alleen jammer dat de bevoorrading maar op 54 km was. Persoonlijk vind ik dit wat te ver.