Gaat niet beter worden...al hun uitzendingen zijn zo al geweest. Maar ik ben al blij dat er iemand zaken over MTB uitzend, de Nissan DH cup geven ze ook door!superbiker83 wrote:vond het slecht. allee ze kenden toch al meer namen dan sven nys. Maar info omtrent de andere rennersis nihil.
Ik hoop dat dit betert.
Meld hier TV uitzendingen over MTB zaken.
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
-
superbiker83
- Mountainbiker
Post by superbiker83 »
ik heb het wk gemist. verkeerd uur.
nu wel een super wereld kampioen vind ik. gelukkig niet nino.
nu wel een super wereld kampioen vind ik. gelukkig niet nino.
-
fouby
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper FSR 29 650B , Scott Scale PRO 29
Toffe jongen zijt gij ! Wij zijn nog altijd een vzw dus iedereen kan de boekhouding in kijken , en de organisatoren doen dat vrijwillig en steken daar enorm veel tijd in en voor wat ? niet om in hun winkel of wat dan ook te steken , maar omdat er te minste een koers zou zijn met een parkoer dat gezien mag worden , en zonder die mensen kunnen julliesuperbiker83 wrote:spijtig genoeg niet. Dat zou de organisator iets teveel kosten.
en ik vrees dat die daar geen geld wil insteken. Liever in zijn winkel.
maar volgend jaar zou exqi van plan zijn om enkele live uitzendingen te doen . vn de wereldbekers dan he xco
op den boer zijn veld gaan koersen .....
-
superbiker83
- Mountainbiker
Post by superbiker83 »
hwo niet zo bedoeld he, ik heb juist vernomen dat je echt een winkel hebt.
ik bedoelde dus de wedstrijd zelf he.
jezus je mag hier ook nooit iets zeggen.
maar ik wou dus zeggen dat live teveel kost (zo'n 2000 tot 3000 euro) enkel maar aan doorstalen toe. dus dan nog de kabels leggen en de commentator betalen dan moet je toch al spreken over 5000 euro per wedstrijd om het live te doen. en dan heb je maar kwaliteit zoals van freecaster 4 cameras.
ik bedoelde dus de wedstrijd zelf he.
jezus je mag hier ook nooit iets zeggen.
maar ik wou dus zeggen dat live teveel kost (zo'n 2000 tot 3000 euro) enkel maar aan doorstalen toe. dus dan nog de kabels leggen en de commentator betalen dan moet je toch al spreken over 5000 euro per wedstrijd om het live te doen. en dan heb je maar kwaliteit zoals van freecaster 4 cameras.
-
superbiker83
- Mountainbiker
Post by superbiker83 »
Wow ik had zondag niet kunnen kijken. Maar wat een uitzending over beringen. Ze hebben goed werkt geleverd. mooi overzicht. Gevoel . Nee ze hebben het super gedaan deze keer. Iedereen als je kunt moet je zeker kijken