anders
Zo 05/09/2010 Olloy-Sur-Viroin
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
't Wordt vroeg opstaan morgenochtend.
Omstreeks 5u30 aanzetten, om op tijd ter plaatse te kunnen vertrekken voor de 85 km.
Misschien iets overmoedig.
Maar ja, de streek is daar zo mooi dat ik hem gerust wil delen met de man met de hamer. Vermoedelijk kom ik hem tegen op ± 70 km.
Als je me dan tegenkomt en het gaat te traag gewoon vriendelijk vragen en ik ga wel opzij.
Bij leven en welzijn tot morgen voor mijn 6de editie.

Bij leven en welzijn tot morgen voor mijn 6de editie.
- Via Ferrata
- Mountainbiker
Post by Via Ferrata »
Gaan, is er super, ga er al sinds 2004 de routes doen, nu eens de TT. Moeten ook bijna 2u bollen. Geniet er van, het zal mooi weer zijn, vrees wel veel mist en weinig O2 bij onze start tss 8 en 8.30u.T&L wrote:'t Wordt vroeg opstaan morgenochtend.Omstreeks 5u30 aanzetten, om op tijd ter plaatse te kunnen vertrekken voor de 85 km.
Misschien iets overmoedig.
Maar ja, de streek is daar zo mooi dat ik hem gerust wil delen met de man met de hamer. Vermoedelijk kom ik hem tegen op ± 70 km.
Als je me dan tegenkomt en het gaat te traag gewoon vriendelijk vragen en ik ga wel opzij.
Bij leven en welzijn tot morgen voor mijn 6de editie.![]()
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
Vol goeie moed aangezet voor de 100km ,maar helaas na 10schitterende kms in bossen een steile afdaling waar ik te snel afgekomen ben en een boompje moeten ontwijken en zwaar ten val gekomen en twas gedaan met de lol
Bedankt aan de 3manen die me geholpen hebben (blauwe niner,en iemand met Cameleon bike truitje)
Direct pijn in mijn rechterkuit en wist dak naar de aankomst mocht rijden
en bovenbuis van carbon frame blijkbaar door het stuur te raken gebarsten dus over en uit
Nog effe 5kms geprobeerd maar bij het klimmen deed het teveel pijn en helaas aan 1ste bevoorrading een shortcut moeten nemen
En weer naar huis
Zag er nochtans een schiterende tocht uit na de 15kms al 500Hm en altijd bos
Volgend jaar opnieuw
Bedankt aan de 3manen die me geholpen hebben (blauwe niner,en iemand met Cameleon bike truitje)
Direct pijn in mijn rechterkuit en wist dak naar de aankomst mocht rijden
en bovenbuis van carbon frame blijkbaar door het stuur te raken gebarsten dus over en uit
Nog effe 5kms geprobeerd maar bij het klimmen deed het teveel pijn en helaas aan 1ste bevoorrading een shortcut moeten nemen
En weer naar huis
Zag er nochtans een schiterende tocht uit na de 15kms al 500Hm en altijd bos
Volgend jaar opnieuw
- berggeitje1
- Mountainbiker
olloy
Post by berggeitje1 »
Net terug van een van de saaiste marathons in Belgie. Veel te veel offroad, te klimmen en dalen constant single tracks.
Veel te veel eten op de bevoorradingen.
Ik had de indruk dat er minder bikers waren, heb de 100km op het gemak gereden samen met AMG. Ik heb er enorm van genoten sommige stukken waren inderdaad moeilijk zeker voor de minder technische bikers.
PS dit is de mooiste marathon van Belgie maar aan niemand verder zeggen.
Veel te veel eten op de bevoorradingen.
Ik had de indruk dat er minder bikers waren, heb de 100km op het gemak gereden samen met AMG. Ik heb er enorm van genoten sommige stukken waren inderdaad moeilijk zeker voor de minder technische bikers.
PS dit is de mooiste marathon van Belgie maar aan niemand verder zeggen.
- Herder Firmie
- Mountainbiker
Post by Herder Firmie »
Deze al voor de derde maal op rij gereden. Terug een rit om vingers en duimen van af te likken. Proficiat aan de organisatie, het was terug top!
Volgend jaar terug van de partij.
Volgend jaar terug van de partij.
Ook de 100km gereden, is volgens mij ook de mooiste van het land, maar vertel het niet verder...
Kom hier elk jaar met plezier terug, doordat het geen chrono is is dit een relaxtere marathon dan vele andere. De singlespeed op enkele klimmen moeten duwen maar dat bleek voor de andere bikers ook het geval te zijn. Heel erg genoten vandaag, van begin tot finish met de smile op het gezicht gereden.
Kom hier elk jaar met plezier terug, doordat het geen chrono is is dit een relaxtere marathon dan vele andere. De singlespeed op enkele klimmen moeten duwen maar dat bleek voor de andere bikers ook het geval te zijn. Heel erg genoten vandaag, van begin tot finish met de smile op het gezicht gereden.
- berggeitje1
- Mountainbiker
olloy
Post by berggeitje1 »
Heeft er iemand het juiste aantal hm van de 100km, op mijn sigma had ik er 2450hm.
@ toms respect dit parcours rijden met een single speed.
Mochten ze op dit parcours een chrono doen, vrees ik het ergste:
Veel valpartijen op de technische stukken en veel vechtpartijen op de single tracks omdat het onmogelijk is om op een veilige manier iemand te passeren.
Dit is een tocht gemaakt door echte bikers voor echte bikers.
Ik ga nu stoppen met de tocht te promoten, hoe minder bikers dit weten hoe beter.
@ toms respect dit parcours rijden met een single speed.
Mochten ze op dit parcours een chrono doen, vrees ik het ergste:
Veel valpartijen op de technische stukken en veel vechtpartijen op de single tracks omdat het onmogelijk is om op een veilige manier iemand te passeren.
Dit is een tocht gemaakt door echte bikers voor echte bikers.
Ik ga nu stoppen met de tocht te promoten, hoe minder bikers dit weten hoe beter.