10&11 sept. 2010 vulkanbike daun

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Ik doe mee, op de singlespeed voor 100km.
darrigade
Mountainbiker

Post by darrigade »

Zo, heb me ook ingeschreven voor de 100km. Nog een hotelletje boeken voor vrijdag want het is toch een eindje tuffen.
marb
Mountainbiker

Post by marb »

Ik ben ook ingeschreven voor de 100 dus Beny ik heb gekozen voor het zekere en ook ivm de verzekering...

Ik ga met de mobilehome naar daar en heb begrepen daar te kunnen parkeren op de gemeenteschool weet iemand meer ivm kostprijs enzo hiervoor...

Wat mag ik verwachten van "schotter" wegen dit is een groot onbekend iets voor me. volstaat 2 x RaRa2.2 of beter gaan voor RoRo2.2+RaRa2.2
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

Shotter paden zijn brede paden met steentjes en/of grint. Vlammen kunde daarop!!
dakke
Mountainbiker

Post by dakke »

Ik ben ook ingeschreven voor de 85 en gaan ook met de motorhome naar daar .
Hopelijk gaat het weer goed zijn hé ,tis al nen hele tijd geleden dat ik nog een marathon gereden heb .Dit leek mij een goede om de draad weer op te nemen.
GRTZ
kermit954
Mountainbiker

Post by kermit954 »

Ben ook ingeschreven voor de 85km maar nog steeds niets ontvangen van papieren, is dit normaal? Of moet je ter plaatse alles gaan afhalen?
dakke
Mountainbiker

Post by dakke »

Wij hebben ook nog niets ontvangen van papieren ,we zijn nochtans al een hele tijd ingeschreven .
En staan in de lijst van deelnemers op hun website .
Ik vermoed dus dat we die daar zullen moeten afhalen.
GRTZ
stempelke
Mountainbiker

Post by stempelke »

met enkele brigandsbikers nemen we hier voor de eerste keer deel,we gaan voor de ultra!
zijn er mensen met ervaring bij deze marathon die wat meer kunnen zeggen over wat we kunnen verwachten?
hoe is de ondergrond bij regenweer,plassen of eerder moddertoestanden?
zijn er onmiddellijk na de start opstoppingen waardoor het beter is vooraan te starten of valt dit nogal mee?
zijn er hier opt forum renners waarvan de partner of zo het parcour volgt
met de wagen(onze vrouwen zouden dit willen doen maar hebben geen parcourkennis)?
thanks
dakke
Mountainbiker

Post by dakke »

Hoi stempelke ,
De organisatie voorziet dit jaar shuttle bussen naar bepaalde punten op het parcour speciaal voor de toeschouwers.

Grtz (toch al een antwoord op een deel van de vraag :-D )
dakke
Mountainbiker

Post by dakke »

kermit954 wrote:Ben ook ingeschreven voor de 85km maar nog steeds niets ontvangen van papieren, is dit normaal? Of moet je ter plaatse alles gaan afhalen?
Blijkbaar zijn de nummers pas 2 september verstuurd en zouden ze één van de dagen hier moeten zijn .
Post Reply