10&11 sept. 2010 vulkanbike daun
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ik ben ook ingeschreven voor de 100 dus Beny ik heb gekozen voor het zekere en ook ivm de verzekering...
Ik ga met de mobilehome naar daar en heb begrepen daar te kunnen parkeren op de gemeenteschool weet iemand meer ivm kostprijs enzo hiervoor...
Wat mag ik verwachten van "schotter" wegen dit is een groot onbekend iets voor me. volstaat 2 x RaRa2.2 of beter gaan voor RoRo2.2+RaRa2.2
Ik ga met de mobilehome naar daar en heb begrepen daar te kunnen parkeren op de gemeenteschool weet iemand meer ivm kostprijs enzo hiervoor...
Wat mag ik verwachten van "schotter" wegen dit is een groot onbekend iets voor me. volstaat 2 x RaRa2.2 of beter gaan voor RoRo2.2+RaRa2.2
met enkele brigandsbikers nemen we hier voor de eerste keer deel,we gaan voor de ultra!
zijn er mensen met ervaring bij deze marathon die wat meer kunnen zeggen over wat we kunnen verwachten?
hoe is de ondergrond bij regenweer,plassen of eerder moddertoestanden?
zijn er onmiddellijk na de start opstoppingen waardoor het beter is vooraan te starten of valt dit nogal mee?
zijn er hier opt forum renners waarvan de partner of zo het parcour volgt
met de wagen(onze vrouwen zouden dit willen doen maar hebben geen parcourkennis)?
thanks
zijn er mensen met ervaring bij deze marathon die wat meer kunnen zeggen over wat we kunnen verwachten?
hoe is de ondergrond bij regenweer,plassen of eerder moddertoestanden?
zijn er onmiddellijk na de start opstoppingen waardoor het beter is vooraan te starten of valt dit nogal mee?
zijn er hier opt forum renners waarvan de partner of zo het parcour volgt
met de wagen(onze vrouwen zouden dit willen doen maar hebben geen parcourkennis)?
thanks