Wel deze gullegemnaar zal daar ook zijn om tegen een uur of 8 te starten!!
Hebben wij soms al eens elkaar leren kennen op een tt in de streek van westrozebeke juist voor het verlof of zal het een andere biker zijn?
Groeten
Zo 05/09/2010 Lozer / Kruishoutem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- blackie
- Mountainbiker
Als dat die rit was waar het enorm regende bij de start....ik ben daar aangekomen en niet vertrokken dan.
Ik heb nu een grijze (past bij mijn haren) speci stumpjumper. Je zal me wel zien aan de start daar. Als je wil rijden we desnoods een stukje samen, tot ik niet meer mee kan.
C U
Frank
Ik heb nu een grijze (past bij mijn haren) speci stumpjumper. Je zal me wel zien aan de start daar. Als je wil rijden we desnoods een stukje samen, tot ik niet meer mee kan.
C U
Frank
Last edited by blackie on Fri 03 Sep 2010 15:04, edited 1 time in total.
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Zal deze wss ook rijden. Vorig jaar niet van de partij, tjaar dervoor wel. Is niet te ver uit de buurt en goede organisatie en ze voorspellen goe weer.
Tot zaterdag rond 9.30-10u voor de 50 km, zal juist gepast zijn voor die bbqworst rond de middag
Tot zaterdag rond 9.30-10u voor de 50 km, zal juist gepast zijn voor die bbqworst rond de middag
- archie bunker
- Mountainbiker
Post by archie bunker »
Opnieuw van de partij. Denk niet dat ik al veel edities gemankeerd heb.
Tocht steeds goed in orde.
Probeer op zaterdag te vertrekken rond 9 uur.
Tocht steeds goed in orde.
Probeer op zaterdag te vertrekken rond 9 uur.
Ik ben uit de buurt (Gent-Oudenaarde) en nog maar een aantal maanden actief als MTB'er. Afgelopen maanden/weken wel heel wat km's gemaakt op de Bloso routes van Gavere, Nazareth en meermaals ook die van Zingem (dat is een 60 km steeds langs Huise, Wannegem, ...). Voor de rest geregeld wat km's langs de Schelde.
Nog nooit een echte TT gereden eigenlijk. Overweeg wel morgen die van Lozer te proberen... is dat te doen als eerste TT?
Was zowiezo van plan om morgen te gaan rijden, dus mss ineens de eerste TT.
Merci voor info.
Nog nooit een echte TT gereden eigenlijk. Overweeg wel morgen die van Lozer te proberen... is dat te doen als eerste TT?
Was zowiezo van plan om morgen te gaan rijden, dus mss ineens de eerste TT.
Merci voor info.
kruishoutem-lozer
@laurentbe ;ideaal om mee te beginnen,goei sfeerken,mooi parcoursken,met wel redelijk wa van die betondallen,wel meestal redelijk wat volk en geen bevoorr maar buffet!laat u maar gaan!