Houffamarathon 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
calonne
Mountainbiker

Post by calonne »

BelAir_500 wrote:
calonne wrote:
BelAir_500 wrote:
roule moin vite alors :lol:
:lol:

Je trouve déjà que j'avance plus trop .....
En général c'est ce que je fait cette année ci, mais là c'est mes 2 seules courses de l'année (Houffa et Bouillon), j'espère que çà ira mieux dans 10 jours :roll:
Peut être aussi Winterslag mais là avec un départ en FUN B il y aura aussi beaucoup à dépasser aussi :-?
bein voila tu fais deja les fun B

beins la aussi faut depasser, c'est un casse tete mais c'est la meme misere pour tous le monde

meme sven nys aux olympics devais commencer de derriere et depasser dabors tous le monde
sa demande beaucoup d energie,sa je sais bien, mais sa fais partie du vtt

tu fais combien de bornes a bouillon ?
+ 2 1/2

Ik heb minder probleem om nederland te lezen.
Voor kort zinnen, ik probeer altijd in nederlands schrijven :oops:
In Bouillon, 40 of 70 km. 40 is kort, 70 is lang (in Houffa , 5 laatste kilometer waaren zwaar, maar toch veel wind tussen km 40/km 50 solitaire (+-, lol, veel mensen maar geen wiel om te nemen)
Bozo
Mountainbiker

Post by Bozo »

nederlands aub.. hehe
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

Nog geen response van chronorace aj kwak? Sta in ieder geval nog altijd DSQ dus blijkbaar nog niet veel opgelost?
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

Jeanke6 wrote:Nog geen response van chronorace aj kwak? Sta in ieder geval nog altijd DSQ dus blijkbaar nog niet veel opgelost?
ben alles aan het oplijsten (oa ook verkeerde namen).
ik kan nt verzekeren dat voor het weekend de aangepast online zullen staan.. (chronorace heeft het veel te druk momenteel)
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

aj kwak wrote:
Jeanke6 wrote:Nog geen response van chronorace aj kwak? Sta in ieder geval nog altijd DSQ dus blijkbaar nog niet veel opgelost?
ben alles aan het oplijsten (oa ook verkeerde namen).
ik kan nt verzekeren dat voor het weekend de aangepast online zullen staan.. (chronorace heeft het veel te druk momenteel)
OK, als't maar in orde komt is't al goed :-)
Xes
Mountainbiker

Post by Xes »

Allez dan hoop ik dat ze mijn naam ook gaan toevoegen.
5e geworden scratch op de 77km en het zou zonde zijn dat mijn naam er nooit komt te staan :-)
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

hoe komt het dat chronorace vaak deze fouten/problemen heeft ?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Ik vrees dat de fout NIET bij Chronorace ligt nu want ze zijn het slachtoffer geworden van diefstal, ik vond het zelf al raar dat we zo weinig over de matten zijn gereden op een afstand van bijna 75 km volgens de GPS ( ik denk maar drie keer over de matten te zijn gereden )
News Houffamarathon wrote:In de voorbije dagen bereikten ons meer dan anders mailtjes van deelnemers die lichtelijk ontevreden waren over het feit dat ze naar hun aanvoelen onterecht uit de uitslag geweerd werden. Het zette ook ons aan tot een intern onderzoek. Intussen hebben wij de nodige feedback vanuit Chronorace ontvangen.
Dit is wat zich heeft voorgedaan: op een controlepost waar zo'n mat lag werd kostbare zendapparatuur van Chronorace tijdens de Houffamarathon gestolen! Dat was ook de reden waarom de aankomstverantwoordelijke van Chronorace op zeker ogenblik vliegensvlug naar het parcours is vertrokken. Toevallig overkwam Chronorace hetzelfde tijdens een Franse triatlon in het afgelopen weekend. Dit alles is goed voor 25.000 euro verlies bij de firma. Wij laten in het midden welke diefstal het 'duurst' is (Biking Events vzw weet dat niet), maar zo zie je maar tot welke praktijken sommige onverlaten in staat zijn. Uiteraard is het quasi onmogelijk om te weten te komen wie hier achter steekt. Feit is dat een dergelijke diefstal eveneens bedoeld kan zijn om de Houffamarathon in het honderd te laten lopen... Dat dit desondanks toch niet helemaal gebeurd is, pleit dan weer voor Chronorace dat zo snel mogelijk getracht heeft in te grijpen met reservemateriaal.
Los daarvan kan het ook nog altijd dat een deelnemer niet over de volledig juiste omloop heeft gefietst. Ofwel mis je dan een mat-controle, ofwel steek je zoveel kilometer af dat de controleur van dienst achteraf vaststelt dat iemand onmogelijk zo snel het stuk tussen de twee matten kan hebben afgelegd. Het gebeurde alvast in de editie van 2009... Met de hand op het hart beweerde de deelnemer in kwestie correct te hebben gefietst. Alleen deed hij daar dik tien minuten beter dan de uiteindelijke winnaar van de dag. Kortom, bedrog hoort er helaas ook bij, vandaar dat enerzijds Chronorace en anderzijds ook de organisator zelf niet zomaar ieders opmerking over foute tijdopname mag aanvaarden. Natuurlijk willen we onze goodwill tonen en zeker geen afbreuk doen aan prestaties die uiteindelijk door de meesten op een eerlijke manier zijn geleverd geworden. Daarom dan ook onze oproep: iedereen die meent ten onrechte bij DSQ te zijn terecht gekomen, mag dat gerust mailen naar ons. Het wordt geval per geval bekeken en zo mogelijk in de officiële uitslag aangepast.
Tot slot is er nog de procentueel eerder kleine kans 'Chronorace techniek die faalt'. We kunnen het nooit helemaal uitsluiten, maar weet wel dat de gebruikte chips ook elders al hun degelijkheid hebben bewezen.
Het begint toch erg te worden tegenwoordig met al die diefstallen zenne

MaC'Red 8)
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

der zit overal koper in é :lol:
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

uncle sam wrote:der zit overal koper in é :lol:
:-) :-D :-D
Post Reply