Power balance
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
jeuj, ik hemd een hemdmade reportage op menne digicorder staan, ik was die nooit meer, nooit zeggek a, nooit!!Hemd wrote:Toevallig hemd ik die reportage gemonteerd, had men powerbalancebandje aan toen, ben niet van men stoel gedonderd.
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
er zijn ook zo van die lodernschorten die de straling tegenhouden.Jack77 wrote:Voor motorrijders wordt nu ook al een alternatief, soortgelijk armbandje aangeboden. Net als een speciaal t-shirt dat-weet-ik-veel welke stralen opvangt of vasthoudt.
deze worden dikwijls in ziekenhuizen gedragen
Waar is den tijd dat mark Coucke zo een stralings-tegenhoud-gadget uitbracht
Streets
- native instinct
- Mountainbiker
Post by native instinct »
Ik denk dat het belangrijkste is dat de mensen die erin geloven wel degelijk echt een beter evenwicht enz..... hebben hoor.
En ja ongelovigen dit is realiteit
Maar ja er zullen altijd ongelovigen en gelovigen zijn.
Er zijn ook mensen die geloven dat de politiekers ons niet bestelen ook he.
Dan ben ik liever op mijn manier wat naief
En ja ongelovigen dit is realiteit
Hoe kan je er nu ondertussen nog in geloven als het al 1000000X achterhaald is? Ik kan aannemen dat het bandje je in het begin een beter evenwichtsgevoel gaf (placebo effect). Maar dat effect gaat toch onmiddelijk weg wanneer je hoort dat het oplichterij is? Dus wat heb je in godsnaam nu nog aan zo'n onbenullig ding?native instinct wrote:Ik denk dat het belangrijkste is dat de mensen die erin geloven wel degelijk echt een beter evenwicht enz..... hebben hoor.
En ja ongelovigen dit is realiteit![]()