Zo 29/08/2010 Kasterlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Wat een discussie... Wees eens lief tegen elkaar :-D Snel, traag, dik, dun, man, vrouw, kind, zware fiets, lichte fiets... we doen allemaal dezelfde sport, maar kunnen niet allemaal hetzelfde tempo aanhouden hé.

Laat dit duidelijk zijn : ik ben een trage rijder (16.6 gemiddeld) en heb de 100 gedaan. Dus zeggen : rij de 100 dan heb je geen last van de tragere rijders is niet correct :wink:

Ik ben door tientallen snellere bikers ingehaald en die hebben me zonder problemen voorbijgestoken. Ik anticipeer die snellere kerels. Ik kijk regelmatig achter me aan. Alvorens een single-track in te rijden, even gewacht tot iedereen gepasseerd is, of op de track zelf, eens roepen, "ik ga sebiet opzij, passeer maar", doet wonderen.

Als Herder moet ik de schaapkes wat sturing geven hé :-D :wink:

De meesten hadden zelfs een "dank je" voor over.
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Sure, dan zal ik de enigste zijn waar tegen ze kut doen zeker? Voor mij ist simpel zenne, wilde mij voorbij steken rijde maar doort slijk of in de tingele, en anders moete maar wachten tot er wel plaats is da'k opzij kan gaan. Maar op ne singletrack van nog gene meter breed mij voorbij steken en dan nog ies nen elleboogstoot geven ook da'k bekan in de gracht zit en nog eens een verwijt achteraf ook te krijgen gaat er bij mij over. En tis niet da het der 1ne was, keb er genoeg tegen gekomen die mij letterlijk de kant inreden op singletracks omda het te traag ging.
Jef1978
Mountainbiker

Post by Jef1978 »

Heb zojuist de fotookes van onderweg eens doorgekeken en vond mijzelf en 4 andere teamgenoten niet terug. Is het mogelijk om de foto's met lelijke mensen alsnog te publiceren? :drunk: :-D
A7aIN
Mountainbiker

Post by A7aIN »

Gisteren als laatste vertrokken, door de tijdsnood hebben we de 45 gereden. Heel leuk tochtje, de bevoorrading was super ( we waren daar helemaal alleen) achteraf nog ne lekkere trappist en hotdog. We zijn wel 1 keer de weg wat kwijt geraakt, waren wat verward dat de bordjes ineens rood werden, we zijn toch nog de goede weg op gestuurd door de heren die bordjes al kwamen verwijderen. Het mag gezegd worden, Het was een geslaagde zondag!
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

Jef1978 wrote:Heb zojuist de fotookes van onderweg eens doorgekeken en vond mijzelf en 4 andere teamgenoten niet terug. Is het mogelijk om de foto's met lelijke mensen alsnog te publiceren? :drunk: :-D
Kijk morgen nog eens. Mogelijk staan alle foto's er nog niet op. :wink:
Jef1978
Mountainbiker

Post by Jef1978 »

hanske636 wrote:
Jef1978 wrote:Heb zojuist de fotookes van onderweg eens doorgekeken en vond mijzelf en 4 andere teamgenoten niet terug. Is het mogelijk om de foto's met lelijke mensen alsnog te publiceren? :drunk: :-D
Kijk morgen nog eens. Mogelijk staan alle foto's er nog niet op. :wink:
Inderdaad! We staan er allemaal op! Altijd leuk dat er foto's getrokken worden =D> , dan hebben we leuke foto's van onze hobby en kunnen we thuis bewijzen dat we daadwerkelijk gaan fietsen zijn :lol:
Borghsfons
Mountainbiker

Re: foto's

Post by Borghsfons »

the_arri wrote:seg ik ben onderweg door 3 verschillende fotografen
getrokken ...
enig idee waar die andere foto's verschijnen?

ps: ik heb de 100km gedaan =P~
Fotos staan op http://www.mtbkasterlee.be
Borghsfons
Mountainbiker

Post by Borghsfons »

Alle foto's staan op http://www.mtbkasterlee.be . Mochten er nog bijkomen dan zullen deze ook gepubliceerd worden.

De Mountainbikers Mastentop Kasterlee danken met deze alle sportieve deelnemers en ook bedankt voor de eerlijke feedback. We gaan dit gebruiken om het volgende jaar (waarschijnlijk zondag 28 augustus) nog beter te doen.
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

Zondag in Kasterlee:

Image

Image
Post Reply