Zo 05/09/2010 Lozer / Kruishoutem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
old walker
Mountainbiker

Post by old walker »

La-Pierre wrote:Aangezien ik op de voorkant van de folder sta ga ik deze ook nog eens rijden 8) .

Nee, dit was zeker een mooi tochtje vorig jaar.
Dit jaar kom ik terug met heel wat minder conditie maar we gaan er het beste van maken. :oops:
Aangezien mijn zoon en ik ook op de flyer staan zullen we ook afkomen =D> mischien mogen we gratis meedoen :lol: Vorig jaar de rit ook gereden zeer goed alles was in orde =D> We zullen er zeker bij zijn op zaterdag zeker met 2 ( pimke +old walker ) of met een man of 4 ( betonboerke + kurt ) grt en tot zaterdag de quick step boys
mayohagar
Mountainbiker

Post by mayohagar »

Zondag ook van de partij... :roll: :roll: :roll:
Schoupabiker
Mountainbiker
Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem

Post by Schoupabiker »

is niet te ver voor mij, kom hier ook eens af, en het goede doel steunen doen we graag :P

Iemand een idee welke bandjes ? :oops:
Modder, slijk, nog erger???
Groeten
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

ik start hier ook de zondag... met nog enkele steenbakkers
Ook de zaterdag zijn wat steenbakkers aanwezig :wink:
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

zaterdagmorgen hier zeker van de partij, maar weet iemand of de afrit kruishoutem kan genomen worden om in Lozer te geraken??
Ik kom van Gullegem, dus vanuit de richting Kortrijk, is deze afrit dan open of niet??

Bedankt voor de info
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

slooverke wrote:zaterdagmorgen hier zeker van de partij, maar weet iemand of de afrit kruishoutem kan genomen worden om in Lozer te geraken??
Ik kom van Gullegem, dus vanuit de richting Kortrijk, is deze afrit dan open of niet??

Bedankt voor de info
Is open als je van richting Kortrijk komt, is gesloten als je van richting Gent komt. Terug naar Kortrijk via Waregem of Deinze (Lozer licht het dichts bij afrit Deinze)!
sam07
Mountainbiker

Post by sam07 »

Kan er iemand wat meer vertellen over deze rondrit.

Vooral veldwegen of ook bosjes. Redelijk wat hm of vooral vlak?

Twijfel nog tussen paar rondritten voor zondag.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Begin en einde krijg je wat single tracks in (privé)bosjes, maar de rest gaat over veldwegen, kerkwegels, stapsteenpaden,... Kruishoutem is niet biljartvlak maar licht heuvelachtig. De grote afstand trekt naar Nokere en daar krijg je iets meer HM te verwerken.

Voor mij wordt het wat losrijden met de zoon en 's zondags naar Olloy-sur-Viroin.
pandasan
Mountainbiker

Post by pandasan »

wij komen ook af,vorig jaar inderdaad mooie tocht,
de 3 amigo's
wtc lovendegem 8) 8) 8)
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

slooverke wrote:zaterdagmorgen hier zeker van de partij, maar weet iemand of de afrit kruishoutem kan genomen worden om in Lozer te geraken??

Bedankt voor de info
Deze oudere Moorselenaar zal om 8u ter plaatse zijn.
Post Reply