Aangezien mijn zoon en ik ook op de flyer staan zullen we ook afkomenLa-Pierre wrote:Aangezien ik op de voorkant van de folder sta ga ik deze ook nog eens rijden.
Nee, dit was zeker een mooi tochtje vorig jaar.
Dit jaar kom ik terug met heel wat minder conditie maar we gaan er het beste van maken.
Zo 05/09/2010 Lozer / Kruishoutem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
old walker
- Mountainbiker
Post by old walker »
- Schoupabiker
- Mountainbiker
- Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem
Post by Schoupabiker »
is niet te ver voor mij, kom hier ook eens af, en het goede doel steunen doen we graag
Iemand een idee welke bandjes ?
Modder, slijk, nog erger???
Groeten
Iemand een idee welke bandjes ?
Modder, slijk, nog erger???
Groeten
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
ik start hier ook de zondag... met nog enkele steenbakkers
Ook de zaterdag zijn wat steenbakkers aanwezig
Ook de zaterdag zijn wat steenbakkers aanwezig
Is open als je van richting Kortrijk komt, is gesloten als je van richting Gent komt. Terug naar Kortrijk via Waregem of Deinze (Lozer licht het dichts bij afrit Deinze)!slooverke wrote:zaterdagmorgen hier zeker van de partij, maar weet iemand of de afrit kruishoutem kan genomen worden om in Lozer te geraken??
Ik kom van Gullegem, dus vanuit de richting Kortrijk, is deze afrit dan open of niet??
Bedankt voor de info
Begin en einde krijg je wat single tracks in (privé)bosjes, maar de rest gaat over veldwegen, kerkwegels, stapsteenpaden,... Kruishoutem is niet biljartvlak maar licht heuvelachtig. De grote afstand trekt naar Nokere en daar krijg je iets meer HM te verwerken.
Voor mij wordt het wat losrijden met de zoon en 's zondags naar Olloy-sur-Viroin.
Voor mij wordt het wat losrijden met de zoon en 's zondags naar Olloy-sur-Viroin.
- blackie
- Mountainbiker
Deze oudere Moorselenaar zal om 8u ter plaatse zijn.slooverke wrote:zaterdagmorgen hier zeker van de partij, maar weet iemand of de afrit kruishoutem kan genomen worden om in Lozer te geraken??
Ik kom van Gullegem, dus vanuit de richting Kortrijk, is deze afrit dan open of niet??
Bedankt voor de info