Houffamarathon 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

SD2E wrote:Zijn de Herders eigenlijk al aangekomen, nog geen posts ivm. de rit, RigolleM?
Ja hoor, 'k heb niet veel te vertellen want wegens privé redenen ben ik zelfs niet gestart :(
@Keno: de groene SI crankbouten zijn inderdaad imbus 10, de rode 8 en de grijze 6... :roll:
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

weet gij wie da jong gastje met herders tenue was/is? knap van dien jongen!! =D>
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Stalen Worm wrote:weet gij wie da jong gastje met herders tenue was/is? knap van dien jongen!! =D>
Herder Mic (Michiel), was inderdaad een straffe prestatie en is zelfs voor z'n vader gefinished!
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Die jongen is naast mij gestart ergens in de laatste box. Zijn vader stond naast hem en zijn moeder en zus stonden langs de kant voor morele steun :-) .
Ik heb nog een tijdje achter hem gereden in de rue st roch, maar ik heb hem na het voorbijrijden niet meer gezien. Ik heb wel gezien dat zijn pa of een ploegmakker nu en dan eens aan het wachten was.
Knappe prestatie van dat kereltje. Ik moest dat in mijnen tijd, 20 jaar geleden niet proberen. Ik weet nog goed toen ik 20 jaar geleden mijn eerste MTB kocht, dat mijn vader ongeloofelijk kwaad was. Hij had nog nooit een MTB gezien. Ik zei toen 'pa ik ga ne nieuwe vélo kopen met de centen van mijne vakantiejob'. Das goed zei hij, maar ik had niks gezegd over een MTB. Allé, ik heb zo de smaak leren pakken :-D
RigolleM wrote:
Stalen Worm wrote:weet gij wie da jong gastje met herders tenue was/is? knap van dien jongen!! =D>
Herder Mic (Michiel), was inderdaad een straffe prestatie en is zelfs voor z'n vader gefinished!
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

RigolleM wrote:
hoe oud is hij!! vinnet echt ferm jom, de meeste van zijn leeftijdsgenoten zitten te sms'en, internetten, playstationen of whatever, van mij krijgtem ne dikke =D> =D> =D>
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Stalen Worm wrote:hoe oud is hij!
14
cycloon boy
Mountainbiker

Post by cycloon boy »

hele mooie tocht fier dak L marathon gereden heb maar mun tijd is niet opgenomen echt schandalig en dan nog 28 euro durven vragen =D>
duc'y
Mountainbiker

Post by duc'y »

mijne derde keer da'k de houffamarathon heb gereden,dit jaar helaas maar de M, maar vond de start en aankomst deze keer echt wel super =D> ,alleen die lange klim vlak na het dorp bleef maar duren...

tijdens de ganse rit gene enkele druppel gezien!dus da viel weeral goe mee tov de voorspellingen.

als 28/8/2011 voor volgend jaar al defenitief is... dien ik mijn verlof al in voor volgend jaar (moet in november al ingediend zijn) en kunnen we hetzelfde huisje terug reserveren :wink:
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

franky wrote:
Jeanke6 wrote:
franky wrote:vraagje: is er soms iemand op het forum die binnekort houffalize nog eens aandoet?
heb nl mijn fietsslot laten hangen aan de inschrijving :oops:
Volgende week Bastogne, dan kan je toch effe passeren?
kom dat maar eens aan mijn vrouwken uitleggen [-X :wink:
zijn vrouwke loopt los :lol: :lol: :lol:
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

cycloon boy wrote:hele mooie tocht fier dak L marathon gereden heb maar mun tijd is niet opgenomen echt schandalig en dan nog 28 euro durven vragen =D>
doe een mail naar chronorace

heel veel hier op forum hebben idem probleem

hopelijk komt het nog in orde
Post Reply