hallo ik zat met enkele vraagjes over de dakota 20
1) kan ik de afgelegde route die ik heb gereden op de pc zetten en een ritverslag van hebben ( zoals de gereden km , het gemiddelde , de hoogte , temp enz ) ik heb de CICLOmaster 436 en met deze lukt da goed
2 ) ik had zondag een tourke gaan rijden met de dakota en had deze ingesteld op fiets , ik vind wel dat die niet altijd de weg van de fietser neemt en zeker niet de korste , zoals bv een éénrichtingsstraat waar de fietsers mogen door rijden neemt hij niet , zandweggetjes neemt hij ook niet , is mijn instelling dan niet goed ?
alvast bedankt
dakota 20 en zijn doen
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Re: dakota 20 en zijn doen
1) jadenbolle wrote:hallo ik zat met enkele vraagjes over de dakota 20
1) kan ik de afgelegde route die ik heb gereden op de pc zetten en een ritverslag van hebben
2 ) is mijn instelling dan niet goed ?
2) hoe gebruik(te) je het apparaat, hoe zijn je instellingen en welke kaart heb je geïnstalleerd?
Re: dakota 20 en zijn doen
1) een voetnoot, via Garmin Connect gaat dit deels lukken (snelheden oa), maar hartslag gegevens gaan via een tussenstap moeten gebeuren, met bv. TCX Converter. Ik weet niet of de Dakota temperaturen uitleest, de Oregon 400T heeft dit alvast niet.B.E.L.G. wrote:1) jadenbolle wrote:hallo ik zat met enkele vraagjes over de dakota 20
1) kan ik de afgelegde route die ik heb gereden op de pc zetten en een ritverslag van hebben
2 ) is mijn instelling dan niet goed ?
2) hoe gebruik(te) je het apparaat, hoe zijn je instellingen en welke kaart heb je geïnstalleerd?
1) ja , 1) een voetnoot, via Garmin Connect gaat dit deels lukken (snelheden oa), maar hartslag gegevens gaan via een tussenstap moeten gebeuren, met bv. TCX Converter. Ik weet niet of de Dakota temperaturen uitleest, de Oregon 400T heeft dit alvast niet.
ja , en hoe doe je dat dan het beste , ik had graag dus een ritverslag willen afprinten , dit dan met afgelegde km , gemiddelde snelheid , max snelheid , hoogte's enz . dit heb ik wel met de ciclo 436 ik probeer hier een voorbeeld mee te geven , ik heb enkel de gegevens nodig . de temperatuur ben ik ook nog niet tegengekomen .
ik heb het app voor de eerste keer gebruikt op de fiets zoals volgt
in menu naar waarheen daar het adres ingetikt waar ik moest zijn en de dakota berekende de route , ik had hem ingesteld op fiets
ik heb de navigator 2010 als kaart .
hoe krijg ik hier een foto op ?
vb van de cicloafprint
alvast bedankt voor de reactie
ja , en hoe doe je dat dan het beste , ik had graag dus een ritverslag willen afprinten , dit dan met afgelegde km , gemiddelde snelheid , max snelheid , hoogte's enz . dit heb ik wel met de ciclo 436 ik probeer hier een voorbeeld mee te geven , ik heb enkel de gegevens nodig . de temperatuur ben ik ook nog niet tegengekomen .
ik heb het app voor de eerste keer gebruikt op de fiets zoals volgt
in menu naar waarheen daar het adres ingetikt waar ik moest zijn en de dakota berekende de route , ik had hem ingesteld op fiets
ik heb de navigator 2010 als kaart .
hoe krijg ik hier een foto op ?
vb van de cicloafprint
alvast bedankt voor de reactie
instellingen route
begeleidingsmethode = offroad
keuze : offroad , tijd onderweg , afgelegde afstand
bereken routes voor = fiets
keuze :auto/moterfiets , voetganger , fiets
plaats op de weg = ja
keuze : neen of ja
overgangen offroad = auto