10&11 sept. 2010 vulkanbike daun
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Post by radicalbiker »
3martin b. wrote:Heeft er iemand een idee hoeveel bevoorraadingen er zijn op de 85 km?
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Post by radicalbiker »
martin b. wrote:dank u wie weet komen we elkaar tegenradical.biker wrote:3martin b. wrote:Heeft er iemand een idee hoeveel bevoorraadingen er zijn op de 85 km?
Hou er wel rekening mee dat de afgelopen editie's dat ik meegedaan heb, was er op de bevoorradingen enkel drank met prik verkrijgbaar
Even opgesnordtyro13 wrote:Ik zou voor de 2e x willen deelnemen. Maar ik wil deze week nog even de weergoden afwachten.....Heeft er iemand een idee tot wanneer je kan voorinschrijven? Of is het nu al te laat daarvoor?![]()
Zou het mogelijk zijn om u daar vrijdag terplaatse nog in te schrijven?
[2] Ron Walther · 30.08.2010
Hallo,
Bis wann kan ich online anmelden und die startgebuhr uberweisen. Ich wohne in Die Niederlande. Wird die zahlung nog rechtzeitig bei euch sein?
VulkanBike
Das ist bei den Auslandsüberweisungen schwierig zu sagen, da sie zwischen 3-5 Tagen brauchen. Sollte aber jetzt kein Problem sein.
Ansonsten den Überweisungsträger als Zahlungsbeleg mitbringen.
Inderdaadbip bip wrote:de northshores zullen er wellicht ook niet inzitten,ze zullen de lavasteengroeve enkel gebruiken om wat van de singletracks aan het parcours toe te voegen.El Baelos wrote:Die tracks in het filmpje zien er veelbelovend uit.
Maar die northshores zullen niks voor mij zijn, vrees ik.
De route door de 'Kôulshore' is aangepast voor de wedstrijd, dat wil zeggen, de moeilijke Northshore-elementen zijn uit het parcours gehaald! Na de 'Kôulshore' dalen we verder af naar de rivier de Lieser' die door middel van een speciaal voor de race gebouwde brug wordt overgestoken.
Wil hem al een paar jaar rijden; misschien komt het er dit jaar wel van.
Kzou ook nog eens durven, heb er zin in, maar moet wat deftig weer zijn. 2 jaar geleden al eens gedaan (toen 80 km). Was wel tof, met ne man of 4 samen gebleven. Dag ervoor was het echt pisweer, de nadars waaiden om van de wind. Stormweer met hevige regen. In een tentje een klein beetje geslapen en dan de fiets op. Leuk parcours, niet enorm technisch, wel wat klimwerk. Moet je eens gedaan hebben. Bij één van de bevoorradingen hadden we een schitterend zicht op één van de grotere kraters in de buurt.