Houffamarathon 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

SD2E wrote:
Stalen Worm wrote:idd, de voorlaatste piepte bij mij ook ni, maar k sta in de uitslag, dus wat mij betreft is't ok!!
jep piepte niet, altijd rot... denk dat er velen zullen omgekeerd hebben om er nog eens over te rijden :lol:
+1 :lol:
mtbwim
Mountainbiker

Post by mtbwim »

Daar ik de eerste maal op het podium stond ( 77km 2° plaats m2) had ik willen weten of iemand foto's getrokken heeft van de podium's.
Kwestie van nog iets te over te hebben voor het nageslacht. =D> =D>
Tabula Rasa
Mountainbiker

Post by Tabula Rasa »

waar staan die foto's?
Josdevos
Mountainbiker

Post by Josdevos »

http://www.sportograf.de

Die mat piepte bij mij ook niet, uiteraard ook teruggereden ...

...Image
Tabula Rasa
Mountainbiker

Post by Tabula Rasa »

inmiddels gevonden ... die foto's in da plaske water zijn de moeite ;-)
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

plaske?? de sandcrawler zijne fiets was compleet onder water hemd ik mij laten vertellen :P :-D :P :-D
pat2
Mountainbiker

Post by pat2 »

mtbwim wrote:Daar ik de eerste maal op het podium stond ( 77km 2° plaats m2) had ik willen weten of iemand foto's getrokken heeft van de podium's.
Kwestie van nog iets te over te hebben voor het nageslacht. =D> =D>
proficiat met 2de plaats was zelf 10de master en ook dik tevreden. Organisatie was zeer goed maar inschrijving word wel redelijk duur. Toch proficiat aan de organisatie =D>
den boskletser
Mountainbiker

Post by den boskletser »

Vissie2 wrote:Zeer goede rit gedaan. Ook ik heb de 75 km, 1605 hm (polar) afgelegd, gestart ergens in het derde vak en dus direct heeeeeel veel volk moeten inhalen. Toch stevig doorgestampt en slechts door enkelen voorbijgereden. Toch wel wat slijk en hier en daar van de fiets gemoeten wegens te stijl en glad. Afhaling nummer, bepijling top. Ben niet gestopt aan de bevoorrading, dus dar kan ik niks over zeggen.
Binnen in 4u03min, ben eens benieuwd, maar ik denk dat het best meevalt. Ik hoop dan ook volgend jaar in het eerste vak te mogen starten, kwestie van het slalommen in het begin niet te moeten doen...

Enige minpunt, allez, niet echt een minpunt: na enkele kilometers begint het voorbijsteken van de trageren van de XL en XXL. Veel volk voorbijgestoken, maar ik had geen idee of die de L of de andere afstanden deden (ge kunt toch moeilijk elke keer omdraaien om naar die nummer te zien he!)

Net voor de aankomst vooraleer aan het Centre Sportif te komen, had je trouwens zo'n technische en vervelende afdaling. Ne gast die ergens achter mij hing (op minstens 20 meter) viel (ik hoorde hem brullen), liep waarschijnlijk met de fiets aan de hand door het bos naar beneden en sprong op zijn fiets 20 meter op het pad voor me! Gewoon bocht afgesneden dus. In de laatste hectometers heb ik hem kunnen bijhalen maar in zijn wiel gestorven op de finish. Mmm, niet echt kosjer vond ik... Zijn commentaar een 'geluk bij een ongelukje he! (de kakker)
toch een beetje véél noten op uwe zang hé!!!! rijd dan in het vervolg de XL of de XXL hé
Luc S
Mountainbiker

Post by Luc S »

Is niemand mijne polar CS 200 tegengekomen in de bossen van Houffa?
:cry:
den boskletser
Mountainbiker

Post by den boskletser »

Jeanke6 wrote:XXL uitgereden in 7u21. Meer dan 2 uur achter de eersten, en had dan ook een complete off day.
Geen probleem, kan gebeuren.
Dat ik in het klassement als DSQ sta, is wel een probleem. Ik heb alles mooi gereden, m'n gps track komt perfect overeen met die van de organisatie maar toch DSQ.
Blijkbaar heeft m'n chip geen signaal gegeven aan de voorlaatste mat. En blijkbaar ben ik niet de enige want er zijn er nog 5 à 10 andere die DSQ staan met laatste controle ontbrekend....
Dikke kak, was wat ziek en ik heb deze toer rustig uitgepeddeld om m'n puntjes voor O2MC te krijgen. Niks dus.
Dan betaal je al veel geld (geel probleem, maar dan verwacht ik wel dat je waar krijgt voor je geld!) en dan werkt die chip niet.
Balen!
bij mij net hetzelfde probleem. ik rijd mij op de XL helemaal pleuris, en dan staat daar op de uitslag DSQ!!!!! leg da maar eens uit aan mijn benen, die zijn volledig leeg. aan mijn tijd te zien (6:44) kom ik uit op plaats 150 ong.
Post Reply