Houffamarathon 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
idd, de voorlaatste piepte bij mij ook ni, maar k sta in de uitslag, dus wat mij betreft is't ok!!
- Stalen Worm
- Mountainbiker
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
XL staat enkele posts terug...TURBOPETE wrote:Heeft er niemand het GPS profiel?
mag per PB.
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
http://connect.garmin.com/activity/46799549TURBOPETE wrote:Heeft er niemand het GPS profiel?
mag per PB.
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Effe bellen naar organisatie en ze zouden het in orde brengen. Je bent zeker niet de enige en ze bevestigen de problemen met chronorace. Spijtig dat er geen alternatieven zijn...Michilio wrote:Idem hier... Dit was mijn eerste marathon en ik was zo fier dat ik hem uitgereden had (de XL) sta ik DSQ.... :sJeanke6 wrote:XXL uitgereden in 7u21. Meer dan 2 uur achter de eersten, en had dan ook een complete off day.
Geen probleem, kan gebeuren.
Dat ik in het klassement als DSQ sta, is wel een probleem. Ik heb alles mooi gereden, m'n gps track komt perfect overeen met die van de organisatie maar toch DSQ.
Blijkbaar heeft m'n chip geen signaal gegeven aan de voorlaatste mat. En blijkbaar ben ik niet de enige want er zijn er nog 5 à 10 andere die DSQ staan met laatste controle ontbrekend....
Dikke kak, was wat ziek en ik heb deze toer rustig uitgepeddeld om m'n puntjes voor O2MC te krijgen. Niks dus.
Dan betaal je al veel geld (geel probleem, maar dan verwacht ik wel dat je waar krijgt voor je geld!) en dan werkt die chip niet.
Balen!
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Met de 10u Grobbendonk waren er serieuze problemen met chronorace en toen heeft Spooky van de 24u Westerlo gezegd dat zij reeds enkele jaren met een beter systeem werken waar ze over content zijn.