Houffamarathon 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Ik herinner mij trouwens ook een mat die niet piepte, ik denk aan de splitsing van de L en de XL/XXL.
Ik ben er speciaal nog eens over gereden, maar dat ding deed niets.
Maar bij mij klopt de uitslag wel...
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

idd, de voorlaatste piepte bij mij ook ni, maar k sta in de uitslag, dus wat mij betreft is't ok!!
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Stalen Worm wrote:idd, de voorlaatste piepte bij mij ook ni, maar k sta in de uitslag, dus wat mij betreft is't ok!!
jep piepte niet, altijd rot... denk dat er velen zullen omgekeerd hebben om er nog eens over te rijden :lol:
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

foto's zijn online bij sportograf
pliepla
Mountainbiker

Post by pliepla »

Stalen Worm wrote:foto's zijn online bij sportograf
En 'k sta d'r ne keer goed op. Zo'n laagske modder doet wonderen :wink:
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Haha, je kan duidelijk aan mijn gezicht zien wanneer ik het niet meer leuk vind. Op die foto's in de gietende regen sta ik met een bakkes tot op de grond.
Wel coole foto's voor de rest, we zullen ze maar weer kopen, zeker...
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

TURBOPETE wrote:Heeft er niemand het GPS profiel?
mag per PB.
XL staat enkele posts terug...
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

TURBOPETE wrote:Heeft er niemand het GPS profiel?
mag per PB.
http://connect.garmin.com/activity/46799549
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

Michilio wrote:
Jeanke6 wrote:XXL uitgereden in 7u21. Meer dan 2 uur achter de eersten, en had dan ook een complete off day.
Geen probleem, kan gebeuren.
Dat ik in het klassement als DSQ sta, is wel een probleem. Ik heb alles mooi gereden, m'n gps track komt perfect overeen met die van de organisatie maar toch DSQ.
Blijkbaar heeft m'n chip geen signaal gegeven aan de voorlaatste mat. En blijkbaar ben ik niet de enige want er zijn er nog 5 à 10 andere die DSQ staan met laatste controle ontbrekend....
Dikke kak, was wat ziek en ik heb deze toer rustig uitgepeddeld om m'n puntjes voor O2MC te krijgen. Niks dus.
Dan betaal je al veel geld (geel probleem, maar dan verwacht ik wel dat je waar krijgt voor je geld!) en dan werkt die chip niet.
Balen!
Idem hier... Dit was mijn eerste marathon en ik was zo fier dat ik hem uitgereden had (de XL) sta ik DSQ.... :s
Effe bellen naar organisatie en ze zouden het in orde brengen. Je bent zeker niet de enige en ze bevestigen de problemen met chronorace. Spijtig dat er geen alternatieven zijn...
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Met de 10u Grobbendonk waren er serieuze problemen met chronorace en toen heeft Spooky van de 24u Westerlo gezegd dat zij reeds enkele jaren met een beter systeem werken waar ze over content zijn.
Post Reply