Omgeving Gent
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Ren&Stimpy
- Mountainbiker
Post by Ren&Stimpy »
Ik ben just terug uit verlof en zie da zeeeeeeeeker zitten. Ik ben alleszins van de partij. Ik bel nog weleens om concreet af te spreken.
Omgeving Gent
Beste, dat staat zeker genoteerd. Ivan rijdt ook graag avondtoertochten. Hij zal ook wel afkomen denk ik, Rudy VdE.
Last edited by beethoven on Sun 29 Aug 2004 11:35, edited 1 time in total.
Omgeving Gent
Beste, dat staat zeker genoteerd. Ik neem wel effe kontackt op rond de bepaalde tijd. Nog kandidaten?. De vorige keren was deze tochten een echt suc6. Dus verwacht ik toch enige kandidaten meer. Rudy VdE.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
omgeving Gent
Beste, Je kan het zeker al op de agenda plaatsen zodat je deze zeker niet zou vergeten, deze is te belangrijk in onze omgeving. Eens iets anders en een goede werkweek afsluiter. Een aanloopje naar een volgend seizoen. Rudy VdE.
Omgeving Gent
Beste Bikers,
Voor de maand september heb ik een kleine samenstelling gemaakt van enkele Vtt tochten;
4/9 Erwetegem Vtt in de Zwalmstreek, ook is er die dag te Overijse
een VTT van de Gordel te Overijse.
10/9 is er een avondtocht in Gavere door de buitenlanders org.
09/384.62.26 Daaraan doe ik mee met Ren & Stempy andere liefhebbers kunnen zich aanmelden om deze tocht gezamelijk te biken.
11/9 kristalbad Destelbergen,org Heusden 09/230.09.46
12/9 Wetteren org.2 Many bikers 09/369.10.89
17/9 St M Horebeke ook een vrijdag avond tocht waarbij men zich kan inschrijven vanaf 20u. 0497.48.59.05
18/19/9 Kruishoutem org WTC Lozer 09/383.71.01Lozerstr.16 Kruishoutem.(Lozerbos)
Deze kalender loopt tot zondag 19/9. en is een overzicht van meest belangrijke TT in de wijde omgeving.
Om deze TT aangenaam te maken kunnen we deze gezamelijk bike. Sportieve groeten, Rudy VdE.
Voor de maand september heb ik een kleine samenstelling gemaakt van enkele Vtt tochten;
4/9 Erwetegem Vtt in de Zwalmstreek, ook is er die dag te Overijse
een VTT van de Gordel te Overijse.
10/9 is er een avondtocht in Gavere door de buitenlanders org.
09/384.62.26 Daaraan doe ik mee met Ren & Stempy andere liefhebbers kunnen zich aanmelden om deze tocht gezamelijk te biken.
11/9 kristalbad Destelbergen,org Heusden 09/230.09.46
12/9 Wetteren org.2 Many bikers 09/369.10.89
17/9 St M Horebeke ook een vrijdag avond tocht waarbij men zich kan inschrijven vanaf 20u. 0497.48.59.05
18/19/9 Kruishoutem org WTC Lozer 09/383.71.01Lozerstr.16 Kruishoutem.(Lozerbos)
Deze kalender loopt tot zondag 19/9. en is een overzicht van meest belangrijke TT in de wijde omgeving.
Om deze TT aangenaam te maken kunnen we deze gezamelijk bike. Sportieve groeten, Rudy VdE.
Omgeving Gent
Beste Sorrow,
ja dat was ik die 15 aug terhoogte van Gavere. Ik hoop dat je zeker goed thuis kwam, maar laat zeker nog iets weten als je naar Zevergem komt dan kunnen we samen eens een bikeje doen. Mocht je iets weten uit jou buurt mag je me altijd het laten weten dan speel jij de gids , ik kom dan wel eens af met de trein. . Thx vele sportieve groeten, Rudy VdE.
ja dat was ik die 15 aug terhoogte van Gavere. Ik hoop dat je zeker goed thuis kwam, maar laat zeker nog iets weten als je naar Zevergem komt dan kunnen we samen eens een bikeje doen. Mocht je iets weten uit jou buurt mag je me altijd het laten weten dan speel jij de gids , ik kom dan wel eens af met de trein. . Thx vele sportieve groeten, Rudy VdE.
omgeving Gent
Beste Sorrow,
Gezien je toch dit weekend afkomt is mij het goed dat we samen zouden gaan bike. Kies jij de route ik zorg voor een afdruk van het plan. Laat mij dan nog juist weten waar op de scheldedijk we elkaar zien en welk uur. Ik stuur je mijn telf nr zo dat je een bericht kan nalaten aangaande dag en uur en route je verkiest. Rudy VdE.
Gezien je toch dit weekend afkomt is mij het goed dat we samen zouden gaan bike. Kies jij de route ik zorg voor een afdruk van het plan. Laat mij dan nog juist weten waar op de scheldedijk we elkaar zien en welk uur. Ik stuur je mijn telf nr zo dat je een bericht kan nalaten aangaande dag en uur en route je verkiest. Rudy VdE.
- dipdup
- Mountainbiker
oprichten mountainbikeclub regio gent (wondelgem)
Hallo, ik zen david 17 jaar van omgeving gent en kzou willen informeren of hier mensen van gent zijn die het zien zitten om samen een mountainbikeclub op te richten. Natuurlijk wel klein beginnen , maar met het oog op later eigen tenues enzo te hebben. Keb al 1 iemand gevonden van evergem , ikzelf ben van wondelgem .
Leeftijd speelt nie zo een rol, ma liefst tussen 16 en 30 jaar en ervaring hoeft niet echt maar mag reeds.
dusja als iemand interesse heeft mag hij altijd mailen naar :
auwera@hotmail.com
david.vander.auwera@pandora.be
greetz david
Leeftijd speelt nie zo een rol, ma liefst tussen 16 en 30 jaar en ervaring hoeft niet echt maar mag reeds.
dusja als iemand interesse heeft mag hij altijd mailen naar :
auwera@hotmail.com
david.vander.auwera@pandora.be
greetz david
oprichten mountainbikeclub regio gent (wondelgem)
Beste David, op mij mag je zeker rekenen, maar waarom een leeftijds grens. Worden oudere afgeschreven op een zekere leeftijd , welke leeftijd is die dan. Wel zou je zekere levenervaring best een handje kunnen helpen. Rudy VdE.