Houffamarathon 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
kristof-taurine
Mountainbiker

Post by kristof-taurine »

Voor de gene die al in houffalize zijn , is daar nog veel plaats voor de mobilhomes ?
Ga nu ook vertrekken richting houffa
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Die startklim is die helemaal tot boven? Want herinner mij dat we ineens links het veld in moesten. Had mij al direct wat mispakt aan de eerste klim vorig jaar :lol: . Maar nu is het eerst wat vliegen in de stad. Is het parcours eigenlijk wat hetzelfde dan vorig jaar?
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

het enige die ik weet is :

-start en aankomst zijn vernieuwd
-nieuwe single tracks of moeilijker stukken bij gedaan
-de rest is idem

grtz
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Ik zeg af, vannacht op het werk begon de verkoudheid weer op te spelen. Daarnet dan opgestaan met benen als schotelvodden, keelpijn erbovenop en de neus weer volledig dicht.

Wie interesse heeft in een ticket voor de XXL en zich morgen nog zou moeten inschrijven. Laat maar iets weten! Ik doe het mijne weg voor 20EUR ipv de betaalde 35EUR.
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

kristof-taurine wrote:Voor de gene die al in houffalize zijn , is daar nog veel plaats voor de mobilhomes ?
Ga nu ook vertrekken richting houffa
jaja hier is nog massa plaats achter het rusthuis. D'er staat nog geen enkele mobilhomes. Juist achter de post inslaan en de weide oprien naast de ourthe.
ik zit in diene B&B d'er juist voor : l'air du temps
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

graag nog een update van het weer ter plekken en eventueel van de stand van het parcours

grtz
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

deze morgen was droog. in de namiddag wa op het gemak gereden, nu en dan een kort buike maar er is niet zoveel gevallen. oa het technisch stuk ad ol fosse d'outh gedaan en der lag er daar ene tegen dek aan die boomwortels onderaan.
Op sommige plaatsen staat er wel veel water, tligt er zeeeeer vettig en zwaar bij op sommige plaatsen. Er zal met het kopke gereden moeten worden om de 117km te overleven.
Nu is het weer droog.
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

uncle sam wrote:
deze morgen was droog. in de namiddag wa op het gemak gereden, nu en dan een kort buike maar er is niet zoveel gevallen. oa het technisch stuk ad ol fosse d'outh gedaan en der lag er daar ene tegen dek aan die boomwortels onderaan.
Op sommige plaatsen staat er wel veel water, tligt er zeeeeer vettig en zwaar bij op sommige plaatsen. Er zal met het kopke gereden moeten worden om de 117km te overleven.
Nu is het weer droog.
en graag eentje om het uur ;-) :p
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Amai, veel mensen met podium ambitie hier....

Wees blij da ge hem KUNT rijden. Hier zit enen thuis met een knie die tegenwerkt.
jmeurs
Mountainbiker

Post by jmeurs »

BelAir_500 wrote:wel leuk is de Start : eerst in de straaten crossen :)

maar weet iemand hoe lang en hoe steil die eerste klim is ?
(dan moet ik het morgen niet vlug gaan ondekken)
zoals al aangegeven is de start veranderd:

Eerst gaan we rue de la roche tot aan de camping, linksaf terug via rue du stoqueux naar het centrum , langs hotel du commerce en het frietkot om dan via een doorweggetje (bij de tank) naar rue saint roche omhoog :wink:
Post Reply