was sjiek, tot de schoen van beasty brak, en dan na een half uurtje zoeken naar het stukje, 20m verder, derrie gebroken
al bij al was het goed, sjiek, lastig, en de klim die prideandglory zei, heeft beasty op gereden
Heb deze vande zomer ook gevonden :)!Na een paar x proberen moet da lukken zeprideandglory1891 wrote:Een van de steilste klimmen die ik daar weet liggen kan je vinden, als je, "den torre" offroad afdaalt, beneden naar links en op het einde links meedraaien, het draaihekken passeren en 100 meter verder eens links naar boven kijken. Is goed te doen, als je uw voorwiel op de grond kan houden. Successebbe_vtt wrote:Wou vandaag groen (geel) groen, blauw rood doen. Deze morgen track op edge gezet dacht ik. Blijkbaar niet goed wakker want aan panorama aangekomen geen track te vinden in m'n toestel. Net als 4j geleden (zonder gps) niet geluk om blauw te rijden. Toen geen blauw pijltje gezien, nu wel het 1ste maar geen 2de gevonden. Als ik nu kijk naar de kaart zat ik wel goed en moest ik gewoon doorrijden. Dat geel is inderdaad een tof parcourke. Maar ik dacht direct, "ik moet een oproep doen op't forum om daar meer mensen door te jagen, zodat die begroeing minder is.
Ik was content dat ik beenstukken aanhad deze morgen![]()
Daarna nog wat hors piste gedaan, machtige klimmen gedaan in't bos. Waaronder 1 waar m'n garmin flipte denk ik. Ik ben niet boven geraakt, m'n garmin gaf 50% aan. t was heel steil maar 50% is er toch wat over. Kluis is toch leuk parcourske![]()
Beelden van de klim via pb
Post by prideandglory1891 »
ZEfke toch, buiten dieje singletrack op de kluis zelf is er toch nie veel aan die gele route?zefii wrote:volgens mijne forummakker, naam ontsnapt mij efkes, ist daar aan da vliegveldje, naar links, waar de eigenaar, de weg heeft dichtgeketend, is mooie route! zou ze graag nog eens doen, met nog wat volk, en een deftige videocamera!
Laat maar weten wanneer je de Zefii meeneemt, ik heb ook wel zin om daar nog eens rond te rijden.prideandglory1891 wrote:ZEfke toch, buiten dieje singletrack op de kluis zelf is er toch nie veel aan die gele route?zefii wrote:volgens mijne forummakker, naam ontsnapt mij efkes, ist daar aan da vliegveldje, naar links, waar de eigenaar, de weg heeft dichtgeketend, is mooie route! zou ze graag nog eens doen, met nog wat volk, en een deftige videocamera!
Kga u es meepakken é naar de kluis. Ik weet wel wa "geestiger" dingen dan die gele route
Post by prideandglory1891 »
Owow, kalmzefii wrote:waar en wanneer ?