Turner Flux DW LEFTY 9.45kg updates p27
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
yup, maar goed ook soms he.Chimaera wrote:Ze zijn stijf, licht, vuil krijgt geen kans en smaken verschillenrubber-12 wrote:Mijn gedacht.kawa wrote:Ferm, met die Lefty, maar die versnellingskabels zien er niet uit vind ik.
Blij dat ik Gore Ride-On heb gestoken.
Ze zullen zowieso hun nut wel hebben, al denk ik dat het gewicht het voornaamste is voor u?
Mij stoort het vooral hoe slapjes dat erbij hangt (zeker aan uw bovenbuis), just een armbandje wat uit de sjiekenbak gedraaid is.
- Chimaera
- Mountainbiker
Het wiel draait na de eerste rit (woon-werk verkeer ht) soepel zoals het hoort maar nu zit er precies speling op de naaf ??? Dit is toch niet normaal ? Heeft er nog iemand dezelfde ervaringen met deze lefty naaf (FRM FL-M team Lefty)
Ik ben nog steeds niet uit mijn bandenkeuze. Momenteel liggen er de NN op in de smalle 1.8 uitvoering. Maar ik wil iets breder (grip) maar met een mooi gewicht en met een lage rolweerstand. Zoveel mogelijk all-round want ik wissel niet graag elke rit van banden (notubes)
- Continental Speedking SS V - Raceking SS A
- Continental Mountain King SS V - Speedking A
- Schwalbe RoRo V - RaRa A
- ...
Alle tips welkom (gewicht +- 500gr
)
Ik ben nog steeds niet uit mijn bandenkeuze. Momenteel liggen er de NN op in de smalle 1.8 uitvoering. Maar ik wil iets breder (grip) maar met een mooi gewicht en met een lage rolweerstand. Zoveel mogelijk all-round want ik wissel niet graag elke rit van banden (notubes)
- ...
Alle tips welkom (gewicht +- 500gr
Ik rijd nu Conti RaceKing SS 2.0 voor en achter, maar als er te veel modder is dan voldoet ie vooraan niet meer. Band zit té snel vol en daardoor verlies je direct grip.Chimaera wrote:Het wiel draait na de eerste rit (woon-werk verkeer ht) soepel zoals het hoort maar nu zit er precies speling op de naaf ??? Dit is toch niet normaal ? Heeft er nog iemand dezelfde ervaringen met deze lefty naaf (FRM FL-M team Lefty)
- ...
Alle tips welkom (gewicht +- 500gr)
Ik ga dus vooraan binnenkort moeten veranderen.
Waarschijnlijk de nieuwe XKing 2.2 (als ie ooit uitkomt
Achteraan dus nu nog de RaceKing, maar nadien waarschijnlijk Racing Ralph en als het echt modder wordt mijn ultieme modderband : Vredestein Bull Lock 2.0
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
albertkanaal en netekanaal??? da klink mij heel kortbij thuis... is dat per ongeluk in de buurt van grobbendonk dan? 
- rubber-12
- Mountainbiker
Met een Conti SS 2,2" vooraan met notubes ga je nog verschieten. Door de zwakke flanken 'dweilt' die nogal.
Ik heb nu RoRo 2,25" voor steken en achter RaRa 2,25" in snakeskin, dat extra gewicht achteraan merk je wel. MAAR : de snakeskin rijd merkelijk stabieler dan de Evo als je notubes bolt, met een biba maakt het geen verschil.
Ik heb nu RoRo 2,25" voor steken en achter RaRa 2,25" in snakeskin, dat extra gewicht achteraan merk je wel. MAAR : de snakeskin rijd merkelijk stabieler dan de Evo als je notubes bolt, met een biba maakt het geen verschil.
Last edited by rubber-12 on Fri 03 Sep 2010 22:12, edited 1 time in total.