Houffamarathon 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

uncle sam wrote:
Michilio wrote: Welke banden ga jij leggen uncle?
Dezelfde als vorig jaar :wink:
Heb er toch ook een zwaarder profieleke opliggen... Kdenk niet dat de Cobra's gingen voldoen in deze omstandigheden...
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

Het begint te korten hopelijk blijven van teveel slecht weer op de zondag gespaard en de modder nemen we er wel bij het is ten slotte MTB, hopelijk zijn de benen in dezelfde vorm als zondag in haasrode, heb het al de hele week rustig aangedaan een beetje op de rollen gereden en dat is het voor deze week.

Allen tot zondag en veel plezier en geluk.
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

uncle sam wrote:Ter info:

Als ge wilt weten hoe droog/nat het wordt in houffa, check deze data van het weerstation in gouvy de komende dagen:
http://www.mbnbe.mbonline.be/waarneming ... id=41&lg=2

Ligt op 15km van houffa :wink:
De max! Het heeft hier in Mechelen op 10u tijd al zo veel geregend als op één week tijd in Gouvy, zal nog wel meevallen dan zeker...
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

uncle sam wrote:
Goei keuze, bij mij ligt er vooraan ook Barromarathon. Achteraan RR, maar zou nog Saguaro kunnen worden...
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Jeanke6 wrote:
uncle sam wrote:
Goei keuze, bij mij ligt er vooraan ook Barromarathon. Achteraan RR, maar zou nog Saguaro kunnen worden...
Ik vertrek met Saguaro 2.2 voor en achter.
Barro's zullen wel de betere keuze zijn, maar ik heb geen tijd meer om nog om een nieuwe fles Notubes te gaan.
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

bon ik ga met een paraplue rijden
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Als ge kijkt naar buienradar - 3 dagen ver- dan zullen we voor 14 Hr moeten aankomen :-?
S-Biker Gino
Mountainbiker

Post by S-Biker Gino »

rocki wrote:de vraag is of dat ik nu wat plaatjes gewonnen heb in den uitslag? :wink:

btw techniek leer je op een technisch parcours
S-ken vergeten Rocki? En in uw geval denk dat hoe meer ge vooraan finished hoe minder plaatsen ge kunt inwinnen en bij den weg, ik denk dat er op dit forum niet al teveel voor de XXL gaan...
voor de rest +1 :wink:

Voorbije 3 dagen is er daar nog niet veel gevallen en tot deze middag is het er ook nog droog gebleven...
Persoonlijk (ik weet toevallig hier en daar ook nog iets af van hoe meteo inéén zit) denk ik dat het zondag wel nog gaat meevallen, tenminste als ge voor 18u binnen zijt ;-)
Vrijdag en zaterdag nog een paar doortrekkende buien die er lokaal uit kunnen vallen dus dat is een gok van hoeveel waar valt...

@ Nonkel, terug in de maillot Suisse te herkennen?
Roel J
Mountainbiker

Post by Roel J »

Ik blijf ook thuis, teveel al in de regen gereden van de zomer op verlof en geen zin om nogmaals een modderbad te nemen......

Je zal de F1 wel horen hier en daar en later hopelijk geen file op de terugweg.

Aan diegenen die starten: veel succes en kom heel aan aub!
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

S-Biker Gino wrote: ik denk dat er op dit forum niet al teveel voor de XXL gaan...
voor de rest +1 :wink:
+ 1
S-Biker Gino wrote:Voorbije 3 dagen is er daar nog niet veel gevallen en tot deze middag is het er ook nog droog gebleven...
Persoonlijk (ik weet toevallig hier en daar ook nog iets af van hoe meteo inéén zit) denk ik dat het zondag wel nog gaat meevallen, tenminste als ge voor 18u binnen zijt ;-)?
Ik hou het ook in de gaten, maar het ziet er veel beter uit dan men hier wel vreest (mietjes ... ;-) )
Meestal overdoe ik mij van banden, m.a.w. ik neem een grovere band mee, maar ga er vanuit dat mijn huidige set erop blijft liggen: ha !
voor: saguaro
achter: (wel 2.2)
Image[/quote]
Post Reply