Ideaalkenny wrote:Een beetje meer info over het parcours:
Veel mensen zullen het waarschijnlijk ongelooflijk jammer vinden maar dit jaar zit de "hobbelweide" NIET in het parcours. Deze is echter vervangen door een nieuw technisch stuk![]()
We hebben 2 volledig nieuwe technische passages en 1 die een come-back maakt.
Wat gegevens:
- De basis is 30km lang
- Lus 1 is 2,7 km lang
- Lus 2 is 5,5 km lang
- Lus 3 is 9,5 km lang
- Lus 4 is 2 km lang en is volledig nieuw
- Lus 5 is 4,3 km lang
- Lus 6 is 2 km lang
Za 28/08/2010 Oudenburg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
DonFre
- Mountainbiker
8u moet lukkenbushrider wrote:Hi Turfke , willen we samen rijden ? hoe laat vertrek je .Turfke wrote:Na een weekske rust (hoewel ... als "Chinees" vrijwilliger afgelopen zaterdag en zondag geholpen bij het BK Elite zonder contract en Beloften in Hooglede/Gits) terug van de partij in Oudenburg voor de derde keer op rij.
Ofwel vertek ik thuis met de fiets ofwel de grote toer met nog een paar luskes er bij. We zien wel.
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
De laatste jaren telkemale aanwezig geweest , niemand haalt zoveel uit een streek als het "Kennyteam" als daar bruggen voor nodig zijn , dan bouwen ze die.
Nog nooit geen slecht weer gehad hier, verwacht dus nog een behoorlijke weersverbetering naar zaterdag toe.
Startuur zal afhangen van mijn werkzaamheden als taxichauffeur voor mijn klein mannen.

Nog nooit geen slecht weer gehad hier, verwacht dus nog een behoorlijke weersverbetering naar zaterdag toe.
Startuur zal afhangen van mijn werkzaamheden als taxichauffeur voor mijn klein mannen.
Last edited by jodelaietie on Thu 26 Aug 2010 12:53, edited 1 time in total.
- bushrider
- Mountainbiker
OK 8h dat lukt voor mij . Dwz hier thuis om 7.30 vertrekken met de fietsTurfke wrote:8u moet lukkenbushrider wrote:Hi Turfke , willen we samen rijden ? hoe laat vertrek je .Turfke wrote:Na een weekske rust (hoewel ... als "Chinees" vrijwilliger afgelopen zaterdag en zondag geholpen bij het BK Elite zonder contract en Beloften in Hooglede/Gits) terug van de partij in Oudenburg voor de derde keer op rij.
Ofwel vertek ik thuis met de fiets ofwel de grote toer met nog een paar luskes er bij. We zien wel.
ik denk dat we best met modderbandjes vertrekken
Tot zo , we zien er naar uit
De willemsbikers van Gistel zullen er ook zijn. Een toffe tocht in onze buurgemeente mogen we zeker niet missen.Langbeen wrote:WTC Ettelgem komt er warm rijden voor de tijdrit van zondag.
Het klopt trouwens dat jullie der ieder jaar alles uithalen wat zich in de streek bevind. (zonder zoals zovelen hier rond ons, gewoon het Bloso bosseparcour te volgen)
Tot zaterdag.
Ettelgem we zullen dus ook warm gereden zijn voor de tijdrit.
Hierbij groetjes aan de 750 deelnemers van onze lenteVTT in maart.
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
hoe is het gesteld met het parcours met de vele regen van de afgelopen dagen ?
Ben benieuwd maar kom toch zeker af

Ben benieuwd maar kom toch zeker af