gewoon op het " gemakske " het ga echt fun worden dat weekend, meedoen is belangrijker dan winnendevil biker wrote:ga dan toch wel hier komen biken, op mijn eigen tempo wel en mezelf niet forceren en genieten van de natuur (de uitslag tja)
Houffamarathon 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
van lommel cycling
- Mountainbiker
Post by van lommel cycling »
-
king_of_nothing
- Mountainbiker
Post by king_of_nothing »
Zou je zondag morgen nog probleemloos kunnen inschrijven voor de lange afstand? Nu pas gezien dat houffa met een max. aantal deelnemers werkt.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
pfff ze geven voor de ganse week regen en regen met regen in houffalize
zondag meschien opklaringen maar tzal ploeteren zijn in al dat modder
spijtig maar tis nu zo
zondag meschien opklaringen maar tzal ploeteren zijn in al dat modder
spijtig maar tis nu zo
Als 't bij wat buien blijft, zal het wel nog meevallen hoop ik:
"wo 25/08/10, 12u Morgen donderdag verwachten we nog vrij veel regen in het noorden van het land. In het centrum en het zuiden is het onstabiel met droge perioden soms vergezeld door wat zon maar er vallen ook onweersbuien, vooral in de namiddag en 's avonds. Zacht weer.
Ook vrijdag blijft het grijs met regen en kans op onweer. Het wordt iets frisser met maxima tussen 16 en 20 graden.
Tijdens het weekend en begin volgende week wordt het iets beter met bewolkte perioden maar ook wat zon. Vooral op zaterdag vallen er nog enkele buien. Maxima van 15 tot 19 graden."
www.deredactie.be
"wo 25/08/10, 12u Morgen donderdag verwachten we nog vrij veel regen in het noorden van het land. In het centrum en het zuiden is het onstabiel met droge perioden soms vergezeld door wat zon maar er vallen ook onweersbuien, vooral in de namiddag en 's avonds. Zacht weer.
Ook vrijdag blijft het grijs met regen en kans op onweer. Het wordt iets frisser met maxima tussen 16 en 20 graden.
Tijdens het weekend en begin volgende week wordt het iets beter met bewolkte perioden maar ook wat zon. Vooral op zaterdag vallen er nog enkele buien. Maxima van 15 tot 19 graden."
www.deredactie.be
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
Post by wasbeer2006 »
Het is augustus en lijk wel herfst! Ik prefereer toch het weer van vorig jaar!
Als het met bakken uit de hemel komt ga ik niet denk ik
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
bah ik ga zowiezo, in waimes was het ook regen en koud,doorbijten duswasbeer2006 wrote:Het is augustus en lijk wel herfst! Ik prefereer toch het weer van vorig jaar!
zo bouw je een sterke moral hihi
gisteren op training gevallen,dus als je ene ziet die volledige geschaafd is van ene
kant, dat ben ik
ciaooo
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
heb just het weer gezien van den frank,en het ziet er niet goed uit.
den deze blijft in turnhout peins ik.
den deze blijft in turnhout peins ik.