Ridley
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Over zadels is hier al wel wat geschreven met steeds als conclusie dat een zadel iets persoonlijks is, de ene vindt dat zadel perfect, een ander kan er niet op zitten.
Dit is ook logisch, iedereen is anders gebouwd, zit anders op zijn zadel en zit langer/minder lang op zijn zadel.
Als je tevreden bent van het zadel op je racefiets kan je het misschien kopen voor je mtb???
Als je voornamelijk XC doet zal het wel houden.
Dit is ook logisch, iedereen is anders gebouwd, zit anders op zijn zadel en zit langer/minder lang op zijn zadel.
Als je tevreden bent van het zadel op je racefiets kan je het misschien kopen voor je mtb???
Als je voornamelijk XC doet zal het wel houden.
- Mystix
- Mountainbiker
- Location: Granville Fuse 2008 & Ridley Thunder... tailored - kader = orig.
Ridley?!?!
Hello, k bestelde onlangs ook een Ridley maar dan de Thunder. Ben nog aan het wachten op mijn bike (twee weken levertermijn). Iemand elders een ervaring omtrent Ridley Bikes? k Ben eigenlijk al content om te horen dat er toch iemand is die tevreden is met zijn Ridley!
Inderdaad, de keuze en het gevoel van de zadel is persoonlijk. Maarja, alles is beter als een houten barkruk. :D
Inderdaad, de keuze en het gevoel van de zadel is persoonlijk. Maarja, alles is beter als een houten barkruk. :D
- fiete R-vrouw2
- Mountainbiker
Post by fiete R-vrouw2 »
t'schijnt da de zadels van specialized (body geomerty)
echt heel heel goe zijn!!
ik heb er zelf nog nie mee gebikt maar vrienden van mij spreken uit ervaring en willen die voor geen geld van de wereld meer missen!!!!
zodus efkes prijs gaan vragen zou ik zeggen!
of op www.bikefun.nl
echt heel heel goe zijn!!
ik heb er zelf nog nie mee gebikt maar vrienden van mij spreken uit ervaring en willen die voor geen geld van de wereld meer missen!!!!
zodus efkes prijs gaan vragen zou ik zeggen!
of op www.bikefun.nl