Zo 22/08/2010 Helchteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

radicalbiker wrote:
G-m@n. wrote: ze hadden wel een bordje van gevaar mogen plaatsen juist voor die rioolbuis #-o

Waarom datte??? Zo erg was da toch nie, :roll: dan moeten ze bij elk gaatje en bultje een bordje plaatsen #-o
ze zijn niet allemaal ne held lijk u :lol:
ik kwam redelijk vlot aan met nog 2 andere en moesten toch ff serieus de remmen in.
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

G-m@n. wrote:
radicalbiker wrote:
G-m@n. wrote: ze hadden wel een bordje van gevaar mogen plaatsen juist voor die rioolbuis #-o

Waarom datte??? Zo erg was da toch nie, :roll: dan moeten ze bij elk gaatje en bultje een bordje plaatsen #-o
ik kwam redelijk vlot aan met nog 2 andere en moesten toch ff serieus de remmen in.
Ne held ben ik zekers niet, maar echt gevaarlijk was het toch absoluut niet. Als ge hard rijd weet je dat de nodige techniek vereist word, en als je traag rijd stap je gewoon af. :wink:
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

radicalbiker wrote:
G-m@n. wrote:
radicalbiker wrote:
Ne held ben ik zekers niet, maar echt gevaarlijk was het toch absoluut niet. Als ge hard rijd weet je dat de nodige techniek vereist word, en als je traag rijd stap je gewoon af. :wink:
ne drop van 40cm haaks om heeft niks met techniek te maken hé.
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

G-m@n. wrote: ne drop van 40cm haaks om heeft niks met techniek te maken hé.
:-? Wat dan wel? :-k
Badbart
Mountainbiker

Post by Badbart »

Nog even terugkomen op vorige week.
De tocht was wel zwaarder dan verwacht, maar was wel een mooie afwisseling met single tracks, klimmetjes,..
De bepijling was vrij goed in orde en wat die rioolbuis betreft, ik reed liever hierdoor als over het bruggetje :lol: dat erlangs lag.
Wat ik wel echt slecht vond was dat we na 13km de bevoorrading links lieten liggen (want we gingen voor de 45km), maar dat dan de bevoorading pas na 33km kwam was wel heel laat [-X . In de bevoorrading zelf was er dan enkel nog drank en een stukje appelsien, wat toch wat magertjes is. :oops:
Na de bevoorading was het nog 8 km tot aan de aankomst, dus in totaal 41 km i.p.v. 45 gereden #-o
Verder kan je aan de aankomst nergens je fiets kwijt in een bewaakte zone.
Ik vind dit steeds een mooie tocht om te rijden maar de randevenementen (bevoorading, fietsstalling,...) vind ik toch een beetje fietpromo onwaardig [-X .
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

G-m@n. wrote:
UltimaVez wrote:Ik vond die xxl rioolbuis wel de max om door te rijden! :-D In ieder geval schoon tochtje met een massa singletrack die mijn Pukkelpop slaapkop hebben doen verdwijnen en mijn festivalpintjes doen verteren. De Ter Dolen van't vat was lekker!
ze hadden wel een bordje van gevaar mogen plaatsen juist voor die rioolbuis #-o
Ik vond dat bergje voor die buis eigenlijk ook niet veel voorstellen,alleen werd het plots in de buis wel erg donker,en zeker met m'n donker glaasje in m'n bril #-o :lol:
Post Reply