Zo 22/08/2010 Helchteren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Post by radicalbiker »
Vandaag deze opnieuw gebold en weer geamuseerd. De bepijling was aangepast en beter dan gisteren, of had het te maken met het feit dat ik nu de omloop redelijk goed kende na gisteren. Bevoorrading enkel drank en sinaasappel, dat is hier al jaren zo. De suikerwafel kreeg je mee aan het vertrek. 
-
CASH
- Mountainbiker
vandaag ook geweest , mijn maat was zaterdag ook al geweest ,en daarom vandaag wat moeten inhouden omdat het wat te snel voor hem ging.
Maar wel een leuke tocht , jammer v/d terril ,maar vond het evenzeer de moeite om te rijden , pijlen konden wel wat beter , maar voor de rest ok.
met pukkelpop nog in de benen toch lekker gereden en na neeroeteren alweer de betere !!!!!
Maar wel een leuke tocht , jammer v/d terril ,maar vond het evenzeer de moeite om te rijden , pijlen konden wel wat beter , maar voor de rest ok.
met pukkelpop nog in de benen toch lekker gereden en na neeroeteren alweer de betere !!!!!
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
vandaag ook weer geweest. had de km's en het bier van gisteravond slechter verteerd dan verwacht. mr c had het gemakkelijker. behalve in de eindsprint die we zowat vanaf de grote weg tot aan de parkeerplaats doortrokken. Helaas voor hem kon hij toen niet volgen. maar blijft leuke tocht.
-
Calleke
- Mountainbiker
Ook de 45 gereden, zeer mooi parcour met veeeel single-track en hier en daar en technischer stukje. Ook veel boompjes om over te jumpen
Bevoorrading was aan de magere kant en de bepijling kon misschien iets beter. De pijltjes waren er wel overal, maar om de één of andere reden heb ik toch een paar keren moeten terug draaien.
Volgend jaar zeker terug van de partij!
Bevoorrading was aan de magere kant en de bepijling kon misschien iets beter. De pijltjes waren er wel overal, maar om de één of andere reden heb ik toch een paar keren moeten terug draaien.
Volgend jaar zeker terug van de partij!
- G-m@n.
- Mountainbiker
ze hadden wel een bordje van gevaar mogen plaatsen juist voor die rioolbuisUltimaVez wrote:Ik vond die xxl rioolbuis wel de max om door te rijden!In ieder geval schoon tochtje met een massa singletrack die mijn Pukkelpop slaapkop hebben doen verdwijnen en mijn festivalpintjes doen verteren. De Ter Dolen van't vat was lekker!
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Post by radicalbiker »
G-m@n. wrote: ze hadden wel een bordje van gevaar mogen plaatsen juist voor die rioolbuis
Waarom datte??? Zo erg was da toch nie,