Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
susuki
Mountainbiker

Post by susuki »

Hoy Ben, sponsors vinden zal niet makkelijk zijn die komen alleen nog op de grote evenementen af waar veel pers aanwezig is.Wij hebben het in Olen ook moeten ondervinden en als dan de gemeente ook nog eens gaat tegenwerken in de plaats te steunen dan stopt het he.
Daardoor zal het dit jaar de laatste winterduathlon Olen zijn die georganiseerd is door AK Olen,De club word na de duathlon opgeheven.
Het is spijtig maar het is zo na 20x boerkensjogging,10x bierloop en 7x winterduathlon stoppen wij ermee.
Dus wil ik iedereen nog eens oproepen om zeker mee te doen in Olen de opbrengst gaat opnieuw naar kinderkankerfonds Leuven en dat geld wordt daar zeer goed besteed geloof me maar ik kan het weten.
En om positief te eindigen volgend jaar zal de winterduathlon Olen georganiseerd worden door de mannen van CDTG geel waar ik ook lid van ben, en dat die er iets van kennen da weten we allemaal wel he.

groeten
Sus
Jef Dries
Mountainbiker

Post by Jef Dries »

net uitslag vd trail des fantômes eens bekeken en daar kom ik toch een aantal bekende namen van de Hel tegen. Alleen jammer da'k ze onderweg / aan finish ni herkend heb. Loopkilometers goe onderhouden zeker :-) met oog op een nieuwe Hel...

Het lopen in Kasterlee is wel een stuk makkelijker, maar ni zo schoon als wa wij vorige zondag allemaal gezien hebben natuurlijk. Ondanks organisatie ni helemaal op punt stond was't eens een leuke variatie :-D .
superschoep
Mountainbiker
Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike

Post by superschoep »

De trail des Fantomes was super! 52 km's in 6u30 :-) 20ste finisher :-) Lopen zit al goed! :-)
superbiker83
Mountainbiker

Post by superbiker83 »

ja per, zoals gezegd he exqi bekijkt of het mogelijk is om bmx en trail ook mee te nemen in hun programmas
evenals de toertochten willen ze gaan toelichten
putter
Mountainbiker

Post by putter »

Het is me hier allemaal nog veel te braaf . Ik kom binnen enkele weken nog wel eens kijken. Grts
P
Mountainbiker

Post by P »

benvdw wrote:hoi er zullen terug 4 grote ronde gereden worden en het vernieuwde stuk singeltrek zit er niet in.en we gaan mischien met een chip werken dat weten we nog niet
Zalig !!! en zeker dat het nieuwe stukje er niet bij is. Daar kunt ge toch niemand voorbij vlammen !!
P
Mountainbiker

Post by P »

En we zijn terug vertrokken :evil:
een heel zomerseizoen gerust ,
ben eens benieuwd dat dat in mijn voordeel of in mijn nadeel gaat werken.
:bounce: =D> :bounce: :evil:
we kunnen weer zot worden waijhhswaioaoawaoaowao
gube
Mountainbiker

Post by gube »

Heb net Powerman van Zofingen achter de rug (lopen is veel zwaarder),
Ga eerst een maand rust nemen en dan pas beslissen over 4e deelname.
2 okt. kan ik spijtig genoeg ni, maar zal wel een groepstraining meepikken om goesting te krijgen.
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

fillebiker wrote:ik ben hard aan het nadenke op een vervolg te geven aan de winterduatlonnekes van vorig jaar en ik wil eens iets extremer!
nu is men vraag of ge moogt meedoen men nen 29er (zou belachelijk zen van nie) want ik heb nix andrs. en da wil ek toch wel wete voor ek me inschrijf!
In het reglement staat ' Let op: cyclocrossfietsen zijn niet toegelaten ! Denk ook aan de juiste afmetingen van uw wielen en banden: de wieldiameters mogen niet minder dan 26 inch zijn en de banden moeten minstens een dikte hebben van 40 mm ., conform het reglement van de VTDL'
Dus 29er zou blijkbaar mogen...
funky
Mountainbiker

Post by funky »

in het reglement staat dat je wielen niet groter mogen zijn dan 28" om cyclocrossfietsen uit te sluiten
een 29er heeft een wieldiameter van 27", het is gewoon doordat mtb banden groter zijn dat je op 29" uitkomt

maar het reglement gaat duidelijk over de wieldiameter en niet over de banddiameter

trouwens UCI, ITU, XTERRA noemt maar op das overal goedgekeurd
Post Reply