Neem recht... lekker agressief.
Heb zo al willen zien dat ze die gebogen sturen weinig of moeilijk kunnen afzagen waardoor je met een lomp onhandig(mijn mening) stuur zit, die ms wel relax rijdt, maar moeilijk draaid.
Een recht stuur of een gebogen stuur,welk haalt de bovenhand
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
downhiller01
- Mountainbiker
Post by downhiller01 »
dit topic is al even oud..aj kwak wrote:Neem recht... lekker agressief.
Heb zo al willen zien dat ze die gebogen sturen weinig of moeilijk kunnen afzagen waardoor je met een lomp onhandig(mijn mening) stuur zit, die ms wel relax rijdt, maar moeilijk draaid.
welk stuur heb je nu?
ik ben ook aan het twijfelen tss recht en gebogen stuur..
wat zijn je bevindingen ondertussen?
groetjes stefan
Ik ben overgeschakeld van een flatbar naar zo'n Ritchey 10D stuur.
Hierdoor draaien de uiteinden lichtjes naar je toe, waardoor je polsen wat natuurlijker zitten. Het stuur zelf komt niet hoger dan een flatbar.
Ik merk echt wel een duidelijk verschil, onlangs nog eens met een flatbar gereden en ik had direct last aan m'n polsen.
Hierdoor draaien de uiteinden lichtjes naar je toe, waardoor je polsen wat natuurlijker zitten. Het stuur zelf komt niet hoger dan een flatbar.
Ik merk echt wel een duidelijk verschil, onlangs nog eens met een flatbar gereden en ik had direct last aan m'n polsen.