Das gesproken zie !!!!uncle sam wrote:Der wordt ier nogal gezeverd zeg![]()
Gewoon biken en genieten!
Ikzelf ben al vol ongeduld aan het wachten tot wanneer de hr langzaam omhoog schiet, wachtend op dat startschot en vol zenuwen door die franstalige speaker, om daarna met loden benen die monsterlijke openingsklim aan te vallen gevolgd door een lange fille aan dat houten brugje![]()
Nog een paar dagen geduld ladies & gentlemen alvorens de magistrale stuurnummers worden toegekend.
Genoeg gezeverd nonkel, verder werken nu
Houffamarathon 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Misty
- Mountainbiker
- Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012
-
van lommel cycling
- Mountainbiker
- Ivanhoe el biker loco
- Mountainbiker
Post by Ivanhoe el biker loco »
Ik ga hier moette voor passen wegens zaterdag wegens harde kennismaking met deur van een mercedes. Met gevolg wat stijve spieren, schaafwonden engekneusd borstbeen. Spijtig!!! 
- Stalen Worm
- Mountainbiker
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Heb ik geprobeerd, maar gdb wordt blijkbaar niet als iets converteerbaar beschouwd.Stalen Worm wrote:gdb converteren naar crs via gpsies.com??
WinGDB3 heb ik ook geprobeerd, maar die geeft de foutmelding dat de file van track bevat...
Allemaal een bekke Chinees voor mij, dus hoop hier op iemand met verstand van zaken