-5e arnoldus go's VTT
-start:08.00-14.00
-prijs:3.5€
-gratis deelname voor kinderen tot 12 jaar
-afstand:25km tot 55km(lussensysteem)
-plaats:sporthal Ter Beke
bekestraat 16
8460 Oudenburg
-Email: info@ctmp.be
-GSM:0473/95 94 36(knockaert Alain)
-GSM:0496/ 93 58 34(knockaert Kenny)
-website:www.ctmp.be
-fietsen verhuur: IN-BIKES (059 / 26 66 63)
www.in-bikes.be reservatie verplicht voor 21/08/10
Za 28/08/2010 Oudenburg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ha!! een favorietje!!
Kunnen we nog steeds kiezen uit verschillende lussen zodat we zelf onze km kunnen samenstellen?
Komt er nog info over de verschillende te kiezen lussen?
Mijn vriendin zou eventueel meekomen en de volledige toer ziet ze niet zitten. Maar dan wil ik er wel de beste lussen uit kiezen!!
Kunnen we nog steeds kiezen uit verschillende lussen zodat we zelf onze km kunnen samenstellen?
Mijn vriendin zou eventueel meekomen en de volledige toer ziet ze niet zitten. Maar dan wil ik er wel de beste lussen uit kiezen!!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Kenny,Alain en co zijn blijkbaar nog altijd druk in de weer om singletracks,parcourskes,technische stukken en off-road aan te leggen.
Ik heb hier een eer hoog te houden (nog geen editie gemist) en dus zal ik weer alles uit de kast halen om deze tt niet te missen.
De croissant zal ik waarschijnlijk net als vorig jaar niet meer zien....
Maar de pilaarbijter mag en zal niet ontbreken!!!
Ik heb hier een eer hoog te houden (nog geen editie gemist) en dus zal ik weer alles uit de kast halen om deze tt niet te missen.
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Bij deze zal ik terug aanwezig zijn en ook ik heb nog geen enkele gemist.veeteeteetje wrote:Kenny,Alain en co zijn blijkbaar nog altijd druk in de weer om singletracks,parcourskes,technische stukken en off-road aan te leggen.
Tot zaterdag
-
katrien.avalon
- Mountainbiker
info parcours
Post by katrien.avalon »
Hallo,
zaterdag komen mijn man en ik naar Oudenburg, mijn man fiets jullie VTT en ik zou heel graag enkele foto's nemen onderweg. Kan iemand me aan info helpen betreffende het parcours
?
Alvast bedankt,
zaterdag komen mijn man en ik naar Oudenburg, mijn man fiets jullie VTT en ik zou heel graag enkele foto's nemen onderweg. Kan iemand me aan info helpen betreffende het parcours
Alvast bedankt,
Hallo,blomsky wrote:Ha!! een favorietje!!
Hier ben ik dan met wat meer info:
Je kan dus inderdaad nog steeds je eigen afstand samenstellen. Er is 1 lus bijgekomen en enkele stukken veranderd. De precieze afstanden volgen nog in de loop van de week. Uiteraard zijn wij ook opnieuw druk in de weer met het aanleggen en maaien van enkele passages.
@ Veeteeteetje: Jammer genoeg moet ik je teleurstellen want de Pilaarbijter zal dit jaar echter wel ontbreken. Geen paniek echter want we hebben voor een zeer smaakvolle opvolger gezorgd.
@Katrien: Ik wil je graag helpen, wat wil je precies weten?
MVG
Kenny
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Een zeer smaakvolle opvolger?!
Dan zullen we dat uiteraard ne keer proeven??
Verloopt alles een beetje naar wens wat het parcoursbouwen betreft??
Tjach Veeteeteetje, jij weet als organisator ook wel dat het nooit vlot genoeg kan gaan héveeteeteetje wrote:Een zeer smaakvolle opvolger?!![]()