* Is er een manier om op het gps-toestel zelf te zien in welke richting een track loopt? bvb als een track zichzelf op een bepaald punt kruist. In basecamp/mapsource lopen er rode pijltjes in de track die de richting aangeven, kan zoiets ook op het gps-toestel? Of is er een andere manier om uitsluitsel te geven welke richting je uit moet bij een kruising?
Ik heb al verschillende dingen getest en het enige wat ik hiervoor kan vinden is in één van de datavelden "koerswijzer" te selecteren, of het compas met de koers bovenop de kaart te zetten. Maar dit is niet echt erg overzichtelijk dus ik vroeg me af of er een andere manier was?
* Hoe kan ik waypoints in een track integreren? bvb om een startplaats van een track aan te duiden. Als ik in basecamp een waypoint aanmaak blijft dit appart van de track en moet ik het dus ook afzonderlijk steeds overzetten naar de gps (en dus zien dat ik het juiste startpunt overzet bij de juiste track). Ook als ik het waypoint gewoon "start" noem, kan ik een startplaats van een andere track niet meer "start" noemen omdat dit al bestaat.
Hoe kan ik het waypoint integreren of invoegen in de track, zodat ik in elke track de eigen startplek voor die track automatisch erbij heb?
Dan zou ik ook mijn vorige vraag kunnen oplossen door bij kruisingen een waypoint te maken met "links" of iets dergelijk zodat ik weet waarheen als ik er de eerste keer passeer.
Alvast bedankt voor de hulp!