Houffamarathon 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

RigolleM wrote:
vannoli wrote:ge kunt altijd afdraaien hé en korter parcours volgen :lol:
Of een mail sturen naar chronorace om uw afstand aan te passen ;-)

Een natte editie uitrijden (overleven) staat mooier op uw palmeres dan een droge editie uitrijden :-D
't Is da, afzien godverdomme!
Ik heb net m'n banden voor de Roc d'Azur gelegd (Geax Saguaro voor en achter) en m'n pot Notubes is leeg, dus die zullen moeten voldoen vrees ik...
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

Ik ga voor 2 x NN 2.25 dat helpt me overal uit, maar het zou leuk zijn als het al droog blijft, laat ons hopen
kj
Mountainbiker

Post by kj »

Dit wordt ook mijn eerste marathon: ingeschreven voor de 75km. Heb de afstand wel in de benen, maar niet op een dergelijk parcours... Benieuwd...

Hoe zijn de bevoorradingen? Voldoende om de dag door te komen of best zelf nog wat eten/drinken meenemen?

Wat eten jullie 's morgens?
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Der wordt ier nogal gezeverd zeg :lol:
Gewoon biken en genieten!

Ikzelf ben al vol ongeduld aan het wachten tot wanneer de hr langzaam omhoog schiet, wachtend op dat startschot en vol zenuwen door die franstalige speaker, om daarna met loden benen die monsterlijke openingsklim aan te vallen gevolgd door een lange fille aan dat houten brugje :lol:
Nog een paar dagen geduld ladies & gentlemen alvorens de magistrale stuurnummers worden toegekend.

Genoeg gezeverd nonkel, verder werken nu 8)
sebbe_vtt
Mountainbiker
Location: Cannondale Flash F1 2011,Mudbike: Pro winner rock shox sid team,

Post by sebbe_vtt »

uncle sam wrote:Der wordt ier nogal gezeverd zeg :lol:

Ikzelf ben al vol ongeduld aan het wachten tot wanneer de hr langzaam omhoog schiet, wachtend op dat startschot en vol zenuwen door die franstalige speaker, om daarna met loden benen die monsterlijke openingsklim aan te vallen gevolgd door een lange fille aan dat houten brugje :lol:
Nog een paar dagen geduld ladies & gentlemen alvorens de magistrale stuurnummers worden toegekend.

Gisteren techniek bijgeschaaft in Kluisbos, vandaag laatste maal conditie (4x rosier op/af, 2x niaster op havelange af op fortius). Rest van de week rustig cruisen. Kan niet wachten tot zondag.
No pain no gain, een baan janet wordt biker :lol:
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

uncle sam wrote:Der wordt ier nogal gezeverd zeg :lol:

- Franstalige speaker is er niet omdat hij zelf een 02 kids trophy organiseert die dag. Er zal wel een vlaming "tetteren"
- "Het brugje" komt dit jaar 2km later in het parcours. Dit jaar beginnen met een beetje sightseeing Houffalize!
:drunk:
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Daarjuist 45 min gaan zwemmen om de hr in de hoogte te jagen zonder de benen de belasten. Dinsdag, woensdag met de fiets naar het werk (120 km in totaal). 2 dagen rust met misschien wat zwemmen en zaterdag wat losdraaien, stretchen en bulken met spaghetti en bananen.
Ik hoop dat het geen verzopen editie à la BOUILLON 2008 wordt.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

het begint met de dag onzekerder te worden dat ik hier start.
de hoogtemeters daar heb ik geen schrik van (ben in de vogezen gaan mtbken met shortbikes).
Waar ik meer schrik voor heb is die natte ondergrond (heb evenwichtsstoornissen en een niet zon goede moteriek).
En zou in een tent slapen op een kamping en dat met slecht weer is ook niet motiverend om na weinig slaap aan een fyziek slopende marathon te beginnen (in een hotel of pension dan zou ik nog meerijden ) .

Spijtig dat ge het weer niet kunt reserveren,want het zou wel de moeite zijn.
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

pussytalk, PUSSYTALK!!!
nat180
Mountainbiker

Post by nat180 »

El Baelos wrote:Met de weersvoorspellingen begin ik mij te beklagen dat ik voor de XL heb gekozen, maar 't zal toch moeten.
Binnen een goeie maand naar de Roc d'Azur, en daar moeten er nog een pak meer hoogtemeters worden overwonnen...

Ik hoop tegen 17u binnen te zijn, maar we'll see...
Tja 17u dat was ook mijn pronostiek :-? ,ik zal dat zeker efkens moeten herzien #-o . Iets minder dan 8h in chimay op de 100km dit jaar . Iemand enig idee ik er in Houffa mag bij doen ?? :oops:
Post Reply